Zezwolenia dla dziennikarzy na pobyt w strefie buforowej  |  Polskie Linie Lotnicze LOT planują przetarg  |  Polska Press przygotowała się na Euro 2024  |  TVP 1 zakończy emisję telenoweli  |  Nowa audycja filmowa w Radiu 357  |  Wakacje w radiu Tok FM  |  Najbardziej angażujący profil na Facebooku wśród wojewodów  |  Radio Płońsk może poszerzyć zasięg  |  Trwa nabór na studia dziennikarskie  |  GroupM podnosi prognozy  |  Globalny przetarg mediowy Volkswagena  |  BeDigital  |  Future.Company wprowadza ofertę dla agencji  |  Sprawa X przeciw Media Matters o zniesławienie  |  Amazon zapłaci prawie 200 mln dol. za naruszenie patentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zezwolenia dla dziennikarzy na pobyt w strefie buforowej  |  Polskie Linie Lotnicze LOT planują przetarg  |  Polska Press przygotowała się na Euro 2024  |  TVP 1 zakończy emisję telenoweli  |  Nowa audycja filmowa w Radiu 357  |  Wakacje w radiu Tok FM  |  Najbardziej angażujący profil na Facebooku wśród wojewodów  |  Radio Płońsk może poszerzyć zasięg  |  Trwa nabór na studia dziennikarskie  |  GroupM podnosi prognozy  |  Globalny przetarg mediowy Volkswagena  |  BeDigital  |  Future.Company wprowadza ofertę dla agencji  |  Sprawa X przeciw Media Matters o zniesławienie  |  Amazon zapłaci prawie 200 mln dol. za naruszenie patentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zezwolenia dla dziennikarzy na pobyt w strefie buforowej  |  Polskie Linie Lotnicze LOT planują przetarg  |  Polska Press przygotowała się na Euro 2024  |  TVP 1 zakończy emisję telenoweli  |  Nowa audycja filmowa w Radiu 357  |  Wakacje w radiu Tok FM  |  Najbardziej angażujący profil na Facebooku wśród wojewodów  |  Radio Płońsk może poszerzyć zasięg  |  Trwa nabór na studia dziennikarskie  |  GroupM podnosi prognozy  |  Globalny przetarg mediowy Volkswagena  |  BeDigital  |  Future.Company wprowadza ofertę dla agencji  |  Sprawa X przeciw Media Matters o zniesławienie  |  Amazon zapłaci prawie 200 mln dol. za naruszenie patentów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 199 tys. widzów programu Marka Sierockiego pt. "To jest grane" w TVP 2

"To jest grane" to program z przeglądem list przebojów i rozmowami z artystami sceny muzycznej (screen: Tvp.pl)

Średnio 199 tys. widzów oglądało program muzyczny Marka Sierockiego "To jest grane", nadawany w TVP 2. Udziały w czasie emisji były niższe od średniej stacji.

Dwójka program pokazywała od 8 marca do 17 maja w piątki o 21.55. Emitując go, miała średnio 1,94 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,51 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 1,59 proc. w komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów - 232 tys. - przyciągnęło wydanie z 3 maja.

Dla porównania, w kwietniu TVP 2 miał średnio 7,03 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 5,17 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 5,33 proc. w komercyjnej 16-59, a w marcu odpowiednio 6,82 proc., 5,03 proc. i 5,19 proc.

Po zmianie władz TVP Sierocki przestał pojawiać się w "Teleexpressie", gdzie miał kącik muzyczny (zastąpił go Mateusz Jędraś). Nie prowadzi już też "Szansy na sukces" (jego miejsce zajął powracający do programu Artur Orzech). Razem z Aleksandrem Sikorą komentował też w poprzednich latach Konkurs Piosenki Eurowizji, ale w tym roku robił to już Artur Orzech. Sierocki dostał za to własny program pt. "To jest grane" m.in. z przeglądem list przebojów i rozmowami z artystami sceny muzycznej.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 24.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.