Dział: PRASA

Dodano: Luty 22, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Głos Wielkopolski" i "Metro" zarobiły w styczniu znacznie więcej

Spośród 10 dzienników o najwyższych wpływach reklamowych "Głos Wielkopolski" i "Metro" zanotowały w styczniu br. najwyższe, ponad 50-procentowe wzrosty w porównaniu ze styczniem 2006 roku.

Jak wynika z danych Expert Monitora ”Głos Wielkopolski” skorzystał na połączeniu z ”Gazetą Poznańską” (w grudniu ub.r.), a ”Metro” – na likwidacji ”Metropolu” (5 stycznia br.). Największe wpływy z reklam miała w styczniu br. ”Gazeta Wyborcza” – 67,8 mln zł, czyli o 8,99 proc. więcej niż w styczniu 2006 roku. Drugie miejsce zajął ”Fakt” – 11,4 mln zł (spadek o 11,39 proc.), trzecie ”Rzeczpospolita” – 9,8 mln zł (wzrost o 15,29 proc.). W pierwszej dziesiątce dzienników o największych wpływach znalazły się także: ”Dziennik” – 6,3 mln zł (ukazuje się od kwietnia ub.r.), ”Super Express” – 5,8 mln zł (wzrost o 8,62 proc.), ”Głos Wielkopolski” – 5,6 mln zł (wzrost o 64,43 proc.), ”Dziennik Bałtycki” – 5,1 mln zł (spadek o 7,13 proc.), ”Metro” – 3,7 mln zł (wzrost o 55,15 proc.), ”Dziennik Polski” – 3,2 mln zł (spadek o 8,24 proc.) i ”Słowo Polskie Gazeta Wrocławska” – 3,1 mln zł (wzrost o 1,07). Dane Expert Monitora nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.

(SK, 22.02.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.