Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Advertiva przygotowała program lojalnościowy dla Eurocash

Agencja reklamowa Advertiva przygotowała i wdrożyła program lojalnościowy ”Elektryzujący kod Eurocash” dla sieci hurtowni Eurocash (Eurocash SA).

Agencja przygotowała kreację programu, zajęła się produkcją materiałów (karty plastikowe, katalog nagród, materiały POS), ich wysyłką, odpowiada za komunikację z uczestnikami programu, prowadzenie infolinii, a także zakup i wysyłkę nagród. Advertiva współpracuje z Eurocash od 2005 roku.

(TW, 21.02.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Awanse w Optimum Media OMD

Media plannerami w domu mediowym Optimum Media OMD zostali:

Sergiusz Szacki (dotychczas junior TV buyer) i Katarzyna Widerowska (junior media planner).

(MAZ, 21.02.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo