Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Advertiva przygotowała program lojalnościowy dla Eurocash

Agencja reklamowa Advertiva przygotowała i wdrożyła program lojalnościowy ”Elektryzujący kod Eurocash” dla sieci hurtowni Eurocash (Eurocash SA).

Agencja przygotowała kreację programu, zajęła się produkcją materiałów (karty plastikowe, katalog nagród, materiały POS), ich wysyłką, odpowiada za komunikację z uczestnikami programu, prowadzenie infolinii, a także zakup i wysyłkę nagród. Advertiva współpracuje z Eurocash od 2005 roku.

Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(TW, 21.02.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.