Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 383 tys. widzów "Hotelu Paradise" w TVN Siedem

Emitując "Hotel Paradise", TVN Siedem miał średnio 3,17 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ (fot. materiały prasowe)

Ósmą edycję bikini reality "Hotel Paradise" oglądało w TVN Siedem średnio 383 tys. widzów. To więcej niż siódmą edycję jesienią 2023 (wiosną 2023 nie było emisji).

Siódemka pokazywała program od 4 marca do 14 maja - od poniedziałku do czwartku o 20. Najwięcej widzów - 503 tys. - zgromadził finał show.

Emitując "Hotel Paradise", TVN Siedem miał średnio 3,17 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 5,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,99 proc. w komercyjnej 20-54, rozliczeniowej stacji.

Czytaj też: Magdalena Piekorz straciła stanowisko szefowej Agencji Kreacji Filmu i Serialu TVP

TVN Siedem w paśmie 20-20.53, w większości pokrywającym się z emisją programu, z 3,02 proc. udziału był dziesiąty w grupie ogólnej 4+. Z kolei 4,88 proc. w grupie 16-49 i 4,72 proc. w grupie 20-54 dawało stacji szóste miejsce w obu grupach.

Jesienią 2023 roku siódmy sezon bikini reality gromadził w Siódemce średnio 343 tys. widzów. Wiosną 2023 nie nadawano programu (od 25 maja do 11 sierpnia emitowano "Hotel Paradise. All Stars", który oglądało średnio 284 tys. widzów).

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.

(MNIE, 16.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.