Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix ma prawie 270 mln subskrypcji. Od nowego roku nie będzie o tym informować

Prawie 40 proc. nowych klientów Netflix zawdzięcza opcji z reklamami (fot. Pixabay.com)

Netflix drugi kwartał z rzędu odnotował wzrost subskrypcji większy niż oczekiwali analitycy. W okresie styczeń - koniec marca br. doszło 9,3 mln i w sumie największy streamingowy serwis świata ma obecnie 269,6 mln. Od pierwszego kwartału 2025 roku nie będzie już jednak podawać tych danych, co w przypadku platform uznaje się za kluczowy wskaźnik.

Akcje firmy podczas ostatniego notowania przed ogłoszeniem wyników kwartalnych najpierw wzrosły o 3 proc., ale potem spadły o 4 proc., do 586,50 dol. W pozyskaniu aż 9,3 mln nowych klientów miało pomóc korzystanie z tańszej opcji serwisu z reklamami (dała blisko 40 proc. nowych abonentów). Dzięki temu oczekiwania analityków zostały przekroczone niemal dwukrotnie.

Nieco niższe od oczekiwań okazały się natomiast przychody. Zamiast prognozowanych 9,53 mld dol. było ok. 9,40 mld dol. Choć rok do roku i tak oznacza to wzrost o 14,8 proc.

Zysk wyniósł 2,6 mld dol., a w skali roku to już wzrost o 54 proc.

(MAC, 19.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.