Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet usuwa tekst o powiązaniach Krzysztofa Stanowskiego z Rosją i przeprasza

Krzysztof Stanowski doczekał się przeprosin serwisu Radiozet.pl (screen: X/Krzysztof Stanowski)

Radio Zet usunęło ze swojego serwisu internetowego artykuł „Kto stoi za Krzysztofem Stanowskim? Kanał Zero ma mieć powiązania z Rosją” będący omówieniem materiału Tomasza Piątka na YouTube. Redaktor naczelny serwisu Radiozet.pl Łukasz Sawala przeprosił założyciela Kanału Zero za tę publikację. Stanowski przeprosiny przyjął, ale nie od razu.

W serwisie Radiozet.pl opublikowany został we wtorek 16 kwietnia artykuł Sergiusza Kurczuka „Kto stoi za Krzysztofem Stanowskim? Kanał Zero ma mieć powiązania z Rosją” będący omówieniem materiału wideo Tomasza Piątka na kanale Reset Obywatelski na YouTube. O powiązaniach Stanowskiego z Rosją – zdaniem Piątka – świadczyć ma obecność w radzie nadzorczej Kanału Zero prawnika i byłego właściciela klubu Legia Warszawa Bogusława Leśnodorskiego. Według Piątka miał on obsługiwać prokremlowskiego oligarchę, a także robić interesy w Rosji i na Białorusi. Leśnodorski w Kanale Zero razem z prof. Marcinem Matczakiem prowadzą format „Niepoprawnik”.

„Agora - bo do niej należy Radio Zet - uderza ponownie. Tym razem mam powiązania z Rosją. Dowody są po prostu porażające. Ja chciałem was tylko ostrzec przed Radiem Zet, ponieważ Zet nie jest przypadkowe: to symbol rosyjskiej inwazji na Ukrainę” - napisał we wtorek Krzysztof Stanowski w serwisie X”.

Czytaj też: Do KRRiT wpłynęła kara dla TVN za "Franciszkańską 3". "Wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy"

„Przepraszam w imieniu redakcji” – napisał w odpowiedzi do Stanowskiego Sawala.

„To w imieniu redakcji przeproś na głównej stronie, a nie na twitterku” – zareagował założyciel Kanału Zero.

Gdy Łukasz Sawala poinformował, że tekst został usunięty, bo „Padło w nim kilka za daleko idących stwierdzeń, zupełnie niepotrzebnie”, Stanowski nie odpuszczał. „Kilka za daleko idących stwierdzeń? Wrzucacie totalne gówno, sugerując, że działam na zlecenie Kremla, po czym usuwacie z powodu »kilku za daleko idących stwierdzeń«. Wypierdalać. Mielibyście chociaż honor, żeby napisać, że przepraszacie za ten skandaliczny artykuł” – odpisał założyciel Kanału Zero.

Ostatecznie na stronie głównej serwisu Radiozet.pl pojawił się tekst pt. „Oświadczenie i przeprosiny redaktora naczelnego RadioZET.pl w sprawie Krzysztofa Stanowskiego”. Łukasz Sawala napisał w nim: „We wtorek na naszym portalu pojawił się tekst, który nigdy nie powinien zostać opublikowany. W imieniu redakcji przepraszam Krzysztofa Stanowskiego, ponieważ bez uzasadnienia zasugerowaliśmy, że on, jego firma lub jego partnerzy biznesowi mogą mieć związki z Putinem, na co nie ma żadnych dowodów. Wnioski z tego błędu już zostały wyciągnięte”.

Krzysztof Stanowski skomentował w serwisie X: „Dziękuję, to jednak zaskakujące”.

(MAK, 18.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.