Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ministerstwo Finansów przygotowuje się do przetargu mediowego i digitalowego

Wcześniejsza publikacja ma usprawnić wybór odpowiedniej agencji (fot. Ministerstwo Finansów/Wikipedia)

Ministerstwo Finansów opublikowało informację dotyczącą planów uruchomienia przetargu na zakup przestrzeni reklamowej w prasie i na portalach reklamowych.

Ministerstwo planuje również konkurs ofert, w którym wybierze firmę odpowiedzialną za obsługę działań promocyjnych w internecie, w tym w social mediach.

Czytaj też: Konkurs AD WO/MAN 2023 rozstrzygnięty. Jerzy Hołub AD Marketerem 2023

Resort poinformował, że przetarg dotyczący zakupu przestrzeni zostanie uruchomiony w ciągu miesiąca. Wcześniejsza publikacja tej informacji ma przyspieszyć i usprawnić prowadzenie konkursu ofert.

(KAP, 15.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.