Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Lubelska dyrektorką kategorii i marek globalnych w europejskiej strukturze Asahi Group

Małgorzata Lubelska dołączyła do zespołu Kompanii Piwowarskiej w marcu ubiegłego roku (fot. materiały prasowe)

Małgorzata Lubelska, obecnie piastująca pozycję wiceprezeski ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej, od 1 czerwca 2024 roku obejmie nowe stanowisko dyrektorki kategorii i marek globalnych w europejskiej strukturze Asahi Group, do której należy Kompania Piwowarska.

W nowej roli ma być odpowiedzialna za kształtowanie i wdrażanie strategii rozwoju kategorii oraz rozwój globalnych marek Asahi Group, współpracując z lokalnymi rynkami w Europie, a także na wybranych rynkach w Ameryce oraz Azji.

Lubelska dołączyła do zespołu Kompanii Piwowarskiej w marcu ubiegłego roku. Karierę rozpoczęła w PepsiCo w 1995 roku, a następnie przez 11 lat pracowała w firmie Heineken, pełniąc globalne i lokalne funkcje marketingowe. Jest wielokrotną laureatką nagród branżowych, a także jurorką w konkursie EFFIE w Polsce, Europie oraz globalnie. Pełni funkcję przewodniczącej Rady Nadzorczej Polskiej Organizacji Reklamodawców oraz działa w Customer Advisory Board w Meta.

Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, która od listopada 2020 roku obejmuje 19 browarów w ośmiu krajach europejskich. Właścicielem AE&I jest Asahi Group Holdings - grupa notowana na Tokijskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

(AMS, 12.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.