Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 15, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Great Open House z Manuelem

Agencja marketingu bezpośredniego Great Open House prowadzi animacje sprzedaży na rzecz marki Manuel koncernu ZT Kruszwica. Akcja rozpocznie się w piątek i potrwa dwa miesiące.

Celem akcji jest promocja miksu do kanapek Manuel. Animatorzy Great Open House (wyłącznie mężczyźni, ubrani w kapelusze, bluzy w czerwono-białe paski oraz czarne spodnie) będą pracować na terenie hal Real, Geant, Selgros, Tesco, Kaufland i Makro przy półkach z produktem. Działania promocyjne potrwają dwa miesiące. Jednocześnie do połowy marca animatorki Great Open House (młode kobiety ubrane w białe bluzki i fartuchy z brandingiem Floriol) zaangażowane są w promowanie oleju Floriol, produkowanego przez ZT Kruszwica. Zadaniem hostess jest informowanie konsumentów o zdrowotnych właściwościach kwasów tłuszczowych omega 3 zawartych we Floriolu. Akcje realizowane są w całym kraju.

(KRP, 15.02.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.