Great Open House z Manuelem
15.02.2007, 08:13
Agencja marketingu bezpośredniego Great Open House prowadzi animacje sprzedaży na rzecz marki Manuel koncernu ZT Kruszwica. Akcja rozpocznie się w piątek i potrwa dwa miesiące.
Celem akcji jest promocja miksu do kanapek Manuel. Animatorzy Great Open House (wyłącznie mężczyźni, ubrani w kapelusze, bluzy w czerwono-białe paski oraz czarne spodnie) będą pracować na terenie hal Real, Geant, Selgros, Tesco, Kaufland i Makro przy półkach z produktem. Działania promocyjne potrwają dwa miesiące. Jednocześnie do połowy marca animatorki Great Open House (młode kobiety ubrane w białe bluzki i fartuchy z brandingiem Floriol) zaangażowane są w promowanie oleju Floriol, produkowanego przez ZT Kruszwica. Zadaniem hostess jest informowanie konsumentów o zdrowotnych właściwościach kwasów tłuszczowych omega 3 zawartych we Floriolu. Akcje realizowane są w całym kraju.(KRP, 15.02.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










