Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 21, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Drag me out" przyciąga do TVN ponad 620 tys. osób, ale widownia show spada

W "Drag me out" celebryci łączą się w pary z artystami drag (fot. Bartosz Krupa/TVN)

Średnio 623 tys. widzów ogląda w TVN program "Czas na show. Drag me out", jedną z nowości w wiosennej ramówce stacji.

Program emitowany jest we wtorki o 21.35, od 5 marca. Jak na razie najlepiej oglądał się pierwszy odcinek (664 tys. widzów). Drugi przyciągnął 627 tys. widzów, a trzeci - 579 tys.

Pokazując "Drag me out", TVN osiągnął udział w rynku w grupie ogólnej w wysokości 6,06 proc. W grupie komercyjnej 16-59 stacja notuje 6,51 proc.

Przed rokiem w tym paśmie w TVN oglądać można było program "Nastolatki rządzą... kasą", który po trzech odcinkach miał średnio 642 tys. widzów przy 5,87 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej.

W "Drag me out" celebryci łączą się w pary z artystami drag i rywalizują o stworzenie najlepszych transformacji i występów scenicznych. Zmagania uczestników i ich mentorek oceniają Anna Mucha, Andrzej Seweryn i Michał Szpak. Gospodynią "Czas na show" jest piosenkarka Mery Spolsky.

Za produkcję polskiej edycji odpowiada Endemol Shine Polska. 

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 21.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.