Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Awanse i zmiany w pionie marketingu i sprzedaży AMS. Reorganizacja procesów

Pion marketingu i sprzedaży AMS przeszedł reorganizację; od lewej: Katarzyna Jeronim, Tomasz Muraszko, Renata Pawłowska (fot. materiały prasowe)

Czworo menedżerów pionu marketingu i sprzedaży AMS objęło nowo utworzone stanowiska, a dwóch rozszerzyło zakres swojej odpowiedzialności.

Procesy marketingowo-sprzedażowe w AMS zostały zreorganizowane i zgrupowane w cztery główne obszary: marketingu operacyjnego, sprzedaży, planowania i integracji oferty oraz wsparcia i realizacji kampanii.

Czytaj też: Ekipy techniczne chcą więcej pieniędzy na planach reklam. Studia uważają, że to zmowa

W obszarze marketingu operacyjnego Tomasz Muraszko objął stanowisko dyrektora nowo utworzonego działu marketingu operacyjnego i strategii oferty. Wcześniej był zastępcą dyrektora marketingu. Do jego zadań będzie należała m.in. strategia i rozwój oferty.

W obszarze planowania i integracji oferty na stanowisko dyrektorki działu planowania i rezerwacji awansowała Renata Pawłowska, wcześniej zastępczyni dyrektora. Katarzyna Jeronim, również po awansie na stanowisko dyrektorki, pokieruje działem realizacji kampanii.

Jednocześnie zarząd AMS powołał Grażynę Gołębiowską na nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora pionu marketingu i sprzedaży. Nowe zadania będzie łączyła z dotychczasowymi, związanymi z zarządzaniem obszarem marketingu. Dyrektorką pionu marketingu i sprzedaży pozostaje Małgorzata Augustyniak, która pełni również funkcję wiceprezeski zarządu AMS.

Czytaj też: Twarze influencerów w kampanii Godzina dla Ziemi WWF. "Bo woda była za słona"

Dodatkowo dwóch menedżerów pionu marketingu i sprzedaży rozszerzyło zakres odpowiedzialności. Piotr Nicke objął stanowisko dyrektora ds. planowania i integracji oferty. Do jego zadań będzie należało m.in. zarządzanie optymalizacją wykorzystania systemów i przygotowywanie rekomendacji dla klientów.

Arkadiusz Gawlak został dyrektorem ds. wsparcia sprzedaży i realizacji kampanii i będzie odpowiedzialny m.in. za finalizację oferty, przygotowanie kampanii do realizacji oraz zarządzanie informacją o jej przebiegu.

Za obszar sprzedaży odpowiada, tak jak do tej pory, Zbigniew Kaczmarek – dyrektor sprzedaży.

Czytaj też: Douglas rusza z kampanią z wirtualną influencerką stworzoną ze wsparciem AI

(AMS, 13.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.