”Echo Miasta” przejęło krakowskich handlowców ”Metropolu”
14.02.2007, 08:43
Natasza Szymczak-Pelczyk została nowym kierownikiem biura reklamy krakowskiego oddziału ”Echa Miasta” (Media4mat). Wcześniej zarządzała krakowskim biurem reklamy ”Metropolu” (TPP) - tytuł nie ukazuje się od 5 stycznia br.
Na stanowisku szefa krakowskiego biura reklamy ”Echa” był ostatnio wakat. Jako specjalistki ds. reklamy do ”Echa” dołączyły Monika Jaszcza i Anna Ławrzyniak, które także pracowały ostatnio w ”Metropolu”. Zatrudnienie tych osób ma pomóc w zdobyciu na krakowskim terenie budżetów reklamowych po bezpłatnym ”Metropolu”, który wycofał się z rynku. Bezpłatna gazeta ”Echo Miasta” ukazuje się w poniedziałki i czwartki w siedmiu autonomicznych wydaniach (w Warszawie, Trójmieście, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi i Poznaniu). Głównym udziałowcem spółki Medi4mat jest grupa Polskapresse.(SK, 14.02.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










