Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Hadaj kończy pracę w Jeronimo Martins. Był kiedyś dziennikarzem

Marcin Hadaj wcześniej był związany m.in. z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Marcin Hadaj, corporate communications manager external &edia relations w Biedronce (Jeronimo Martins), kończy pracę w firmie.

W sieci Biedronka pracował prawie cztery lata. Odpowiadał za zarządzanie strategiczne i operacyjne komunikacją z mediami, PR, public affairs i government relations, doradztwo ESG, zarządzanie komunikacją i reputacją z liderami opinii na LinkedIn, zarządzanie projektami wydawniczymi, nadzór nad działalnością agencji doradczych, współpracę międzynarodową.

Przed Jeronimo Martins był zatrudniony jako rzecznik prasowy stołecznego Urzędu Dzielnicy Praga-Północ. Wcześniej przez siedem lat był szefem działu w "Dzienniku Gazecie Prawnej", pracował też m.in. w tygodniku "Wprost” i "Życiu Warszawy" (kierował tam pracą sekretariatu redakcji). W 2008 roku został rzecznikiem prasowym Narodowego Centrum Sportu. Był też rzecznikiem prasowym Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz firmy Tacit Development.

Hadaj zapowiada, że w marcu zaczyna pracę w nowym miejscu, ale nie podaje konkretów.

(AMS, 23.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.