Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 12, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konkurs Klubu Twórców Reklamy zmienił nazwę

Konkurs Klubu Twórców Reklamy zmienił nazwę na Polski Konkurs Reklamy KTR 2007. Zgłoszenia będą przyjmowane od 15 lutego przez miesiąc.

Nowa nazwa to niejedyna zmiana. W czwartej edycji konkursu wprowadzono nową kategorię: KTR 360, do której klasyfikują się zintegrowane kampanie reklamowe, składające się z działań ATL, BTL, PR, event maketingu, internetowych i mediowych. Tym samym na tegorocznym PKR prace oceniane będą w dziewięciu kategoriach. Oprócz nowej kategorii są to: reklama print, reklama TV/radio, cinema, active advertising, design, nowe media, warsztat TV, warsztat print. Zgłoszenia oceni 110 jurorów pod przewodnictwem Michaela Conrada, dyrektora Berlin School of Creative Leadership, twórcy 10-stopniowej skali oceny prac kreatywnych. Dzisiaj ma zostać uruchomiona nowa strona KTR (ktr.org.pl), gdzie będzie można znaleźć wszystkie informacje dotyczące konkursu. Stronę stworzyła agencja FFCreation. Uroczysta gala, na której rozdane zostaną nagrody, planowana jest na 23 kwietnia.

(MAZ, 12.02.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.