Drugi dyrektor w dziale badań marketingowych Ipsos
08.06.2004, 00:00
Milena Morawiec objęła stanowisko dyrektora w dziale badań marketingowych Ipsos. Będzie zajmować się głównie sektorem FMCG, a także usługami. To nowo utworzone stanowisko.
Morawiec przez siedem lat pracowała w GfK Polonia, gdzie była szefową działu badań rynku usług. Ostatnio kierowała tam 10-osobowym zespołem obsługującym głównie klientów z sektorów telekomunikacji i finansów. Wcześniej pracowała w CBOS-ie oraz w Instytucie Psychologii i Neurologii. Specjalizuje się w badaniach dotyczących struktury i segmentacji rynku, pozycjonowania marek, wprowadzania nowych produktów i badaniach satysfakcji klienta. Morawiec będzie kierować drugim zespołem w dziale badań Ipsos, pierwszy, którego dyrektorem jest Peter Meyer, specjalizuje się w badaniach ilościowych. (MP)(MP, 08.06.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










