Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 08, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drugi dyrektor w dziale badań marketingowych Ipsos

Milena Morawiec objęła stanowisko dyrektora w dziale badań marketingowych Ipsos. Będzie zajmować się głównie sektorem FMCG, a także usługami. To nowo utworzone stanowisko.

Morawiec przez siedem lat pracowała w GfK Polonia, gdzie była szefową działu badań rynku usług. Ostatnio kierowała tam 10-osobowym zespołem obsługującym głównie klientów z sektorów telekomunikacji i finansów. Wcześniej pracowała w CBOS-ie oraz w Instytucie Psychologii i Neurologii. Specjalizuje się w badaniach dotyczących struktury i segmentacji rynku, pozycjonowania marek, wprowadzania nowych produktów i badaniach satysfakcji klienta. Morawiec będzie kierować drugim zespołem w dziale badań Ipsos, pierwszy, którego dyrektorem jest Peter Meyer, specjalizuje się w badaniach ilościowych. (MP)

(MP, 08.06.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.