Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 14, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Allegro rozbudowuje wewnętrzne struktury marketingu. Dołączyli eksperci ze sfery digital

Rolą powiększonego zespołu będzie przede wszystkim zakup mediów online i ich optymalizacja (fot. materiały prasowe)

Do Allegro dołączyli w ostatnim czasie eksperci z doświadczeniem w realizacji kampanii digital: Kinga Compa, Katarzyna Burdziej, Dawid Zieliński i Paweł Godzieba, wzbogacając kompetencje zespołu marketingu o sferę digital.

Rolą powiększonego zespołu będzie przede wszystkim zakup mediów online i ich optymalizacja. Planowanie kampanii w mediach tradycyjnych pozostanie w dalszym ciągu w rękach domu mediowego Starcom.

Czytaj też: Walka dyskontów Lidl i Biedronka nie pomaga budować wizerunku, ale doraźnie działa

Rozdzielenie kampanii online i offline oraz przeniesienie marketingu digital do Allegro pozwoli firmie planować działania z pełnym wykorzystaniem 1st Party Data. Firma planuje w ten sposób uzyskać możliwość precyzyjnego określania KPI i raportowania z wykorzystaniem narzędzi dostępnych tylko wewnątrz Allegro.

Zakupem direct inhouse zajmie się m.in. Kinga Compa, brand management specialist w Allegro, która w trakcie kariery koordynowała kampanie dla klientów FMCG oraz retail w domach mediowych Mindshare i Dentsu.

Do zespołu dołączyła także Katarzyna Burdziej jako brand management specialist, przez ostatnie dwa lata pracująca jako global digital media planner & buyer w Essence Mediacom w Paryżu.

Zakupem mediów zajmie się również Dawid Zieliński, na stanowisku junior brand management specialist, wcześniej pracujący w agencji data-driven – Whites, gdzie odpowiadał za kampanie digital. Nowi pracownicy będą planować, kupować oraz optymalizować kampanie już od drugiego kwartału bieżącego roku.

Czytaj też: Urszula Zdunek obejmuje stanowisko dyrektorki zarządzającej agencji mediowej Mido

Kampaniami programmatic zajmować się ma Paweł Godzieba, dotychczas ad operation specialist, awansowany na stanowisko brand management specialist. Jego rolą ma być prowadzenie media unification w DV360.

Za rozwój Direct & Programmatic odpowiadać będzie Ewa Czerska, raportująca do Jakuba Rutkowskiego. Czerska jest związana z Allegro od trzech lat – pierwotnie dołączyła do zespołu brand & trade marketing, a obecnie jest w marketing innovation & intelligence.

Zespół digital media w Allegro, kierowany przez Jakuba Rutkowskiego, media lead digital & offsite retail, odpowiedzialny będzie także za marketing inhouse na platformach Meta oraz TikTok, na rynkach polskim, czeskim i słowackim.

Czytaj też: Małgorzata Foremniak ambasadorką polskiej marki House of Diamond

(AMS, 14.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.