Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 09, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AdWorks i Impuls BTL pracują dla marki Play

Agencje AdWorks i Impuls BTL będą obsługiwały w zakresie BTL markę Play - nową w Polsce sieć komórkową firmy P4.

Operator podpisał z oboma firmami wstępne umowy o współpracę. Agencja AdWorks odpowiada za klasyczny BTL (m.in. ulotki, katalogi, plakaty, gadżety). Obsługą operatora zajmie się siedmioosobowy zespół. Agencja Impuls BTL odpowiada za organizację eventów. Na stałe markę będą obsługiwać w tym zakresie trzy osoby, ale ta liczba może się zwiększać w zależności od wielkości imprezy. P4 chce podpisać z agencjami umowy na rok. Kampania wprowadzająca na rynek nową sieć rozpocznie się najwcześniej pod koniec lutego.

(TW, 09.02.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.