Dział: PERSONALIA

Dodano: Czerwiec 07, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu Xerox Polska

Piotr Myśliwiec jest nowym dyrektorem marketingu Xerox Polska. Zastąpił na tym stanowisku Michała Łepkowskiego, który odszedł z firmy.

Piotr Myśliwiec jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu, gdzie uzyskał także dyplom MBA. W branży teleinformatycznej pracuje od ponad pięciu lat - zaczynał jako product manager w firmie Megabajt. Od 2001 roku do czasu przejścia do Xerox Polska zajmował stanowisko country managera w polskim oddziale firmy Microcom. Jako dyrektor marketingu Xerox Polska Myśliwiec będzie odpowiadał za opracowanie i realizację strategii marketingowej dla działów sprzedaży pośredniej, bezpośredniej i usług outsourcingowych. (BOB)

(BOB, 07.06.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.