Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu Xerox Polska
07.06.2004, 00:00
Piotr Myśliwiec jest nowym dyrektorem marketingu Xerox Polska. Zastąpił na tym stanowisku Michała Łepkowskiego, który odszedł z firmy.
Piotr Myśliwiec jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu, gdzie uzyskał także dyplom MBA. W branży teleinformatycznej pracuje od ponad pięciu lat - zaczynał jako product manager w firmie Megabajt. Od 2001 roku do czasu przejścia do Xerox Polska zajmował stanowisko country managera w polskim oddziale firmy Microcom. Jako dyrektor marketingu Xerox Polska Myśliwiec będzie odpowiadał za opracowanie i realizację strategii marketingowej dla działów sprzedaży pośredniej, bezpośredniej i usług outsourcingowych. (BOB)(BOB, 07.06.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










