Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adidas i 180heartbeats + Jung von Matt rozpoczynają współpracę. Efekt przetargu

Agencja ma odpowiadać za realizację strategii marketingowej marki Adidas w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Agencja 180heartbeats + Jung von Matt zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę marki Adidas. Długoterminowa współpraca rozpoczęła się w styczniu.

180heartbeats + Jung von Matt odpowiada za kompleksową realizację strategii marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Czytaj też: Influencerzy promują kodeks influencer marketingu Publicis Groupe. "Odpowiedzialność"

Zakres prac przewiduje rozwój lokalnych koncepcji kreatywnych na podstawie globalnych wytycznych, a także tworzenie oryginalnych koncepcji dla różnych aktywacji, wydarzeń i festiwali. Do zadań agencji należy też produkcja treści, zarządzanie kampaniami brandowymi i koordynacja planu aktywacji dla głównych kampanii Adidas.

Agencja zapewnić ma również zarządzanie relacjami z dostawcami zewnętrznymi, a także wsparcie w zakresie influencer marketingu i PR.

Czytaj też: 2024 rok w marketingu upłynie pod znakiem AI. Badanie Kantara

(AMS, 05.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.