Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karol Stefański objął stanowisko creative lab director w Lifetube i Gamesecie

Karol Stefański pracuje w branży marketingowej od 2005 roku (fot. materiały prasowe)

Karol Stefański dołączył do zespołu Grupy Lifetube, która zajmuje się influencer marketingiem i gaming marketingiem. Jako creative lab director będzie realizował projekty kreatywne dla klientów Lifetube i Gamesetu.

Dział creative lab Grupy Lifetube odpowiada za wieloletnią współpracę z takimi klientami, jak: Obi, Biedronka i Hebe. Karol Stefański jest odpowiedzialny za zarządzanie zespołem opracowującym strategie i koncepty kreatywne w oparciu o influencer marketing. Kieruje również zespołami tworzącymi kampanie gaming marketingu. Wcześniej działem creative lab kierowała Małgorzata Jakimowicz.

Czytaj też: Fuzja firm monitorujących media: IMM łączy się z PSMM Monitoring & More

Stefański pracuje w branży marketingowej od 2005 roku, m.in w agencjach DDB, OS3, Change Serviceplan oraz własnej We Love Ads, działającej w ramach struktur Value Media (Group One). Pracował dla takich klientów, jak: Orange, BMW, DOZ, PKO Bank Polski. W poprzednich firmach zajmował się zespołami client service i new business. Stworzył również dział, który był wewnętrzną agencją reklamową grupy Empik.

(AMS, 30.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.