Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Multilac z kampanią w telewizji i internecie na temat dbania o mikrobiom jelitowy

Powstały dwa spoty 30-sekundowe, mające też wersje skrócone do 15 sekund (screen: YouTube/Multilac)

Marka Multilac, należąca do USP Zdrowie, rozpoczęła kampanię mającą na celu zwrócenie uwagi na konieczność zadbania o mikrobiom jelitowy.

Kampania ma być prowadzona w telewizji i internecie. Powstały dwa spoty 30-sekundowe, mające też wersje skrócone do 15 sekund.

Czytaj też: Adamed Pharma promuje się spotem reklamowym stworzonym przez AI

– Marka Multilac w swojej komunikacji zwraca szczególną uwagę na potrzebę regeneracji i odbudowy mikrobiomu jelitowego nie tylko w sezonie antybiotykowym. W nowej odsłonie kampanii wystartowaliśmy z komunikacją dotychczasowego portfolio oraz dwóch nowych suplementów diety – Multilac 60+ oraz Multilac Junior – mówi Justyna Strocka, senior brand manager marki Multilac.

Za kreację do mediów ATL i digital odpowiedzialna jest agencja reklamowa FCB&theMilkman, za produkcję Selfish3, za planowanie i zakup TV dom mediowy Wavemaker, digital Performics i LiquidThread.

Czytaj też: Iga Świątek została ambasadorką klocków Lego. "To świetne połączenie"

(15.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.