Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ING Bank Śląski z kampanią promującą oszczędzanie na "białą godzinę"

Za działania kreatywne odpowiadają agencje Brain oraz Gong (screen: YouTube/ ING Polska)

ING Bank Śląski uruchomił nową odsłonę kampanii, w której motywuje klientów i proponuje oszczędzanie pieniędzy na "białą godzinę".

Wsparciem kampanii jest oferta specjalna "Bonus na start" na koncie oszczędnościowym – 6 proc. w skali roku, dla kwot poniżej 200 tys. zł i przez 3 miesiące od założenia konta oszczędnościowego. Oferta przeznaczona jest dla klientów, którzy chcą zacząć aktywnie oszczędzać z ING.

Czytaj też: „Nie strzelam w sylwestra”. Startują kampanie społeczne o zdrowiu psów i kotów

Za działania kreatywne odpowiadają agencje Brain oraz Gong. Zakupem mediów zajął się MediaHub.

(KAP, 28.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.