Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 02, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Locomotiva pracuje dla Audi Q7

Agencja reklamowa Locomotiva przygotowała dla Kulczyk Tradex ogólnopolską kampanię outdoorową dla modelu Audi Q7 z nowym silnikiem.

Kampania ”Przewaga dzięki technice. Audi Q7 z silnikiem 4.2 TDI” potrwa do końca lutego. Wykorzystano w niej nośniki reklamy zewnętrznej: frontlighty 6 x 3 m, tablice 5,04 x 2,38 m oraz gigaboard 12 x 4 m. Powierzchnie zaplanował Media Concept. Celem działań jest poinformowanie o nowym silniku Audi Q7, a także wzmocnienie wizerunku i świadomości marki oraz modelu Q7.

(MŁ, 02.02.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.