WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rozdano Złote Spinacze. Najlepsze agencje 24/7Communication, 38 Content Communication oraz MSL

Tytanowe Spinacze oraz tytuły „Najlepszego w konkursie” zdobyły agencje: 24/7Communication, 38 Content Communication oraz MSL (fot. mat. prasowe)

97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze - wręczono w piątek podczas uroczystego finału konkursu Złote Spinacze. Organizuje go Związek Firm Public Relations, była to już 21. edycja konkursu. Trzy agencje PR zdobyły tytuł „Najlepszych w konkursie” i odebrały podczas Gali Tytanowe Spinacze: 24/7Communication, 38 Content Communication oraz MSL.

O nominacjach i przyznanych poszczególnym projektom nagrodach zdecydowało ponad 100-osobowe jury, w skład którego weszli przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy oraz eksperci branży PR i mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego.

Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich byli: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill & Knowlton), zaś pracom całego jury przewodniczyła Marta Jóźwiak (Google).

Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu, po raz pierwszy w historii pierwsze miejsce zajęły ex aequo trzy firmy. Tytanowe Spinacze oraz tytuły „Najlepszego w konkursie” zdobyły agencje: 24/7Communication, 38 Content Communication oraz MSL. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się agencja Linkleaders, zaś trzecia była agencja Big Picture.

Po raz kolejny podczas gali Złotych Spinaczy została przyznana także Nagroda Redakcji RP.pl, którą otrzymał w tym roku projekt „Wystarczy słowo, by zacząć zmianę” autorstwa Point of View oraz BNP Paribas Bank Polska.

Lista wszystkich nagrodzonych projektów:

Kategorie główne:

1. PR korporacyjny

ZŁOTO

DESA Unicum. Największa prywatna instytucja kultury w Polsce / Big Picture, DESA Unicum

SREBRO

99% na tak. STRABAG Real Estate idzie w transformację miast / Linkleaders, STRABAG Real Estate

BRĄZ

Westinghouse atom dla Polski / Hill & Knowlton, Westinghouse Electric Company

2. PR produktu

SREBRO

Predator Games 2023 / ACER POLSKA, Big Picture, WE!RE Fantasy, Gam3rs_X, Melmak Agencja Marketingowa

BRĄZ

Dobry Skład / 24/7Communication, Goodvalley, Molecular Creative, Mediahub

BRĄZ

Kerfuś - fenomen virala, który stał się legendą  / Carrefour Polska, Publicis Consultants

3. Issue management i komunikacja kryzysowa

ZŁOTO

Kryzys? Uratowaliśmy święta! / K+Group, Multidekor

SREBRO

Jednym Tchem – prawo do domowego leczenia pod respiratorem / PRCN Procontent

BRĄZ

Fest Issue / Pan Pikto, Going.

4. Advocacy i Public Affairs

ZŁOTO

Kampania społeczna #odwoluje #nieblokuje / Centrum Medyczne CMP

SREBRO

Zatrzymać oligopol na rynku kontenerów morskich / MSL, Polska Izba Spedycji i Logistyki

BRĄZ

Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent / PRCN Procontent

5. Kampania społeczna

ZŁOTO

My, Rodzice dzieci trans / 24/7Communication, Stowarzyszenie My, rodzice, Molecular Creative, Storytel

SREBRO

KAMPANIA „NORMALNE, ŻE ICH DOTYKAM” / AVON Cosmetics Polska, Great Minds, Fundacja Rak'n'Roll

BRĄZ

Nieśmiertelne słowa / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum Pw. Św. Ojca Pio

6. PR pro bono

ZŁOTO

Nieśmiertelne słowa / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum Pw. Św. Ojca Pio

SREBRO

My, Rodzice dzieci trans / 24/7Communication, Stowarzyszenie My, rodzice, Molecular Creative, Storytel

SREBRO

#RakChadzaWspak – czyli 13 tys. Dolnoślązaków idzie na badania / K+Group, Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii we Wrocławiu, Fundacja Onkologika

7. Employee experience i komunikacja wewnętrzna

ZŁOTO

FM Logistic – Różnimy się, ale wszyscy jesteśmy Zawodowcami! / FM Logistic, MJCC

SREBRO

Teoria Kwasów i Zasad. O dobrej chemii z klientami / Linkleaders, mLeasing

BRĄZ

BGK TV / Bank Gospodarstwa Krajowego, Live Age

8. Event komercyjny

ZŁOTO

25. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie / Targi w Krakowie

SREBRO

Zhakowany koncert w Roblox / Hill & Knowlton, ING Bank Śląski, Gong

BRĄZ

Finał Predator Games 2023 / ACER POLSKA, WE!RE Fantasy, Gam3rs_X, Melmak Agencja Marketingowa

9.  Event społeczny

ZŁOTO

„Danie Wspólnych Chwil” / Fundacja Biedronki, Great Minds

BRĄZ

Kongres Inclu(vi)sion / Fundacja Aktywizacja, Laska Nebeska, Apollo 360

BRĄZ

Wielka Wyprawa Maluchów 2023 do Monte Carlo dla dzieci / FUNDACJA STARS4STARS, Automobilklub Krakowski, 126Evolution, Nice1 Agency

10. Launch produktu, usługi lub firmy

SREBRO

Launch programu lojalnościowego Kaufland Card / 38 Content Communication, Kaufland Polska

SREBRO

„5G na każdą kieszeń” – premiera pierwszego T Phone’a 5G / 24/7Communication, T-Mobile Polska

11. ESG, Sustainability i CSR Communications

ZŁOTO

Jutro zależy od nas / 24/7Communication, DDB, Isobar, McDonald’s Polska

SREBRO

Wracamy do korzeni / ŻYWIEC ZDRÓJ, Tailor Made PR

BRĄZ

Planeta Ma Znaczenie – recycling smartfonów z T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

BRĄZ

Tech kontra eko? Pierwszy polski raport o ekologii cyfrowej / Linkleaders, the:protocol

12. PR miejsca, miasta lub regionu

ZŁOTO

W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem. Kampania społeczna / White Bits

SREBRO

DESA Unicum. Największa prywatna instytucja kultury w Polsce / Big Picture, DESA Unicum

BRĄZ

Inwestycja River Point na odczarowanej Kępie Mieszczańskiej / 38 Content Communication, Archicom

13. Social media

ZŁOTO

#zwitkacujsię! – Muzeum w rozszerzonej rzeczywistości / Muzeum Narodowe w Warszawie, Lens That

SREBRO

Wystarczy słowo, by zacząć zmianę / Point of View, BNP Paribas Bank Polska

SREBRO

Betclic: Foodball / 180heartbeats + Jung v Matt, K+Group

14. Business-to-Business PR

ZŁOTO

Smart City od Orange / Icon Strategies, Orange Polska

SREBRO

Woda i marketing w nowym opakowaniu / Grayling Poland, Tetra Pak

BRĄZ

Polska firma mierzy Hollywood / PlumResearch, Profeina

15. PR finansowy i relacje inwestorskie

BRĄZ

Inwestycje alternatywne oczami Polaków / dfusion communication

BRĄZ

Ja w przyszłości. Powered by AI & ING / Hill & Knowlton, ING Bank Śląski, Gong

BRĄZ

Ćwierć miliarda na walkę z rakiem w środku rynkowego sztormu / Blume Advisory, Ryvu Therapeutics

16. Media Relations

ZŁOTO

9 tygodni zmiany, 9 mln odbiorców. Nowe urlopy dla ojców / Linkleaders, Pracuj.pl

SREBRO

Prowadź się zdrowo / MSL, Sanofi, Publicis Worldwide Poland, PHD

BRĄZ

4000 ton odpowiedzialności. Historia transportu maszyny TBM / DB SCHENKER, Mostostal Warszawa, OneMulti

BRĄZ

Polska firma mierzy Hollywood / PlumResearch, Profeina

17. Employer Branding

ZŁOTO

Fabryka MOD21 w kryminale Roberta Małeckiego / ERBUD, Wydawnictwo Literackie

SREBRO

ZIELONA TESLA ZA ZIELONY KOD :) / ING Bank Śląski

BRĄZ

Kampania employer brandingowa Biedronka to MY. Codziennie / Biedronka (Jeronimo Martins Polska)

18. Content marketing - branded content

ZŁOTO

Jazgot – kryminalny serial audio o oszustwie finansowym / mBank, Voice House, Molecular Worldwide

SREBRO

Kampania edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe” / Bank BNP Paribas, Garden of Words Group, Publicis Worldwide Polska

BRĄZ

Bravo x Netflix / MSL, Netflix

19.  Custom Publishing

ZŁOTO

Bravo x Netflix / MSL, Netflix

BRĄZ

Jak pracować, by nie żałować? / portal pracy RocketJobs.pl

BRĄZ

Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL, Novo Nordisk Polska, AHAVA PR, Agencja Whites

20. Walka z dezinformacją

ZŁOTO

Edukacja o telekomunikacji pod naporem dezinformacji / Lighthouse, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

BRĄZ

Kampania edukacyjna #OznaczamReklamy / Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

BRĄZ

Docieraj do źródła prawdy / Stowarzyszenie Demagog, 38 Content Communication

***

Kategorie sektorowe:

1. Technologia, IT, telekomunikacja

ZŁOTO

Predator Games 2023 / ACER POLSKA, Big Picture, WE!RE Fantasy, Gam3rs_X, Melmak Agencja Marketingowa

SREBRO

Wyższy poziom chmury / Live Age, Microsoft, dfusion communication

BRĄZ

Tech kontra eko? Pierwszy polski raport o ekologii cyfrowej / Linkleaders, the:protocol

2. Finanse

ZŁOTO

Ja w przyszłości. Powered by AI & ING / Hill & Knowlton, ING Bank Śląski, Gong

SREBRO

Platforma GdzieZamieszkac.com od Mastercard / Mastercard, Solski Communications, McCANN Poland, SpacecampX

SREBRO

ZIELONA TESLA ZA ZIELONY KOD :) / ING Bank Śląski

SREBRO

Zhakowany koncert w Roblox / Hill & Knowlton, ING Bank Śląski, Gong

3.  Sektor spożywczy

SREBRO

Dobry Skład / 24/7Communication Goodvalley, Molecular Creative, Mediahub

BRĄZ

Kerfuś - fenomen virala, który stał się legendą / Carrefour Polska, Publicis Consultants

BRĄZ

Veganuary – noworoczne postanowienia z Wegetrenerem / K+Group, Pyszne.pl

4. Moda i styl życia

SREBRO

Nic o nas bez nas, czyli LPP o dekadzie zmian w Bangladeszu / Lighthouse

SREBRO

Ślady pamięci. Ubrań życie po życiu / Come Creations Group, Wtórpol

5. Kultura i media

ZŁOTO

DESA Unicum. Największa prywatna instytucja kultury w Polsce / Big Picture, DESA Unicum

BRĄZ

KAŻDE POKOLENIE MA SWOJĄ EMIGRACJĘ - KAMPANIA EMIGRACJIXD / Havas PR Warsaw, CANAL+ Polska

BRĄZ

Bravo x Netflix / MSL, Netflix

6. Medycyna i zdrowie

ZŁOTO

Kampania społeczna #odwoluje #nieblokuje / Centrum Medyczne CMP

SREBRO

#RakChadzaWspak – czyli 13 tys. Dolnoślązaków idzie na badania / K+Group, Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii we Wrocławiu, Fundacja Onkologika

BRĄZ

Prowadź się zdrowo / MSL, Sanofi, Publicis Worldwide Poland, PHD

7. Sport, turystyka i rekreacja

SREBRO

SUPERBET RAPID & BLITZ WARSAW 2022 / Clue PR, Superbet zakłady bukmacherskie

SREBRO

XXIII edycja Pucharu Tymbarku – turnieju równych szans / K+Group, Polski Związek Piłki Nożnej, Grupa Maspex

SREBRO

Matura z WF / Przestrzeń

8. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

ZŁOTO

Fabryka MOD21 w kryminale Roberta Małeckiego / ERBUD, Wydawnictwo Literackie

SREBRO

99% na tak. STRABAG Real Estate idzie w transformację miast / Linkleaders, STRABAG Real Estate

BRĄZ

VIBE – your space, your mood / Ghelamco Poland, Super Super Studio

9. Przemysł i infrastruktura

ZŁOTO

Woda i marketing w nowym opakowaniu / Grayling Poland, Tetra Pak

SREBRO

#rePETujemy - butelka PET na rzecz środowiska / Catchers, ALPLA

BRĄZ

Westinghouse atom dla Polski / Hill & Knowlton, Westinghouse Electric Company

10. Motoryzacja i transport

ZŁOTO

Zatrzymać oligopol na rynku kontenerów morskich / MSL, Polska Izba Spedycji i Logistyki

SREBRO

Jazda bez czytanki / Imago Public Relations, Stalexport Autostrada Małopolska

SREBRO

4000 ton odpowiedzialności. Historia transportu maszyny TBM / DB SCHENKER, Mostostal Warszawa, OneMulti

11. NGO i sektor publiczny

ZŁOTO

Nieśmiertelne słowa  / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum Pw. Św. Ojca Pio

SREBRO

To małe życie zaraz się skończy / Linkleaders, Fundacja Gajusz, Soho Creative

SREBRO

Seks po dragach? Na szczęście możesz zajść w ciążę / WALK PR, Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Heart&Brain, Lettly, PHD

***

Kategorie specjalne:

1. Kreatywność

ZŁOTO

Nieśmiertelne słowa / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum Pw. Św. Ojca Pio

2. Efektywność

ZŁOTO

Predator Games 2023 / ACER POLSKA, Big Picture, WE!RE Fantasy, Gam3rs_X, Melmak Agencja Marketingowa

3. Research&Insight

ZŁOTO

Wystarczy słowo, by zacząć zmianę / Point of View, BNP Paribas Bank Polska

(MA, 09.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.