Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 01, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hasco-Lek stratuje z kampanią marki Juvit, skierowaną do osób dorosłych

Agencją kreatywną odpowiedzialną za realizację kampanii jest Pomarańcza (screen: YouTube/Hasco-Lek)

"Dbaj o siebie, jak o dziecko" – pod tym hasłem startuje kampania marki Juvit (Hasco-Lek).

Marka Juvit obecna jest na polskim rynku od niemal 25 lat. Jesienią tego roku przeprowadziła szereg zmian wizerunkowych i strategicznych, otwierających dotychczasowe postrzeganie i pozycjonowanie brandu na szerszą grupę docelową: z uwzględnieniem także pacjentów dorosłych. W tym celu odświeżono szatę graficzną wszystkich preparatów witaminowych Juvit, a w listopadzie wystartowano z nową kampanią komunikacyjną. Kreacja została oparta na haśle "Juvit – Dbaj o siebie, jak o dziecko".

Czytaj też: Orlen przedłuża współpracę z Robertem Kubicą

Komunikacja prowadzona jest w różnych kanałach digitalowych, dopasowanych do potrzeb konsumentów z różnych grup wiekowych. Agencją kreatywną odpowiedzialną za realizację kampanii jest Pomarańcza.

(AMS, 01.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.