Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć cyfrowej reklamy audio AudioXi w Polsce

AudioXi umożliwia marketerom kierowanie reklam do odbiorców na podstawie szeregu zmiennych (fot. materiały prasowe)

Grupa RMF wprowadziła do Polski sieć cyfrowej reklamy audio AudioXi.

AudioXi to sieć łącząca reklamodawców z odbiorcami treści audio. Oferuje dostęp do potencjalnych klientów o konkretnych cechach zdefiniowanych przez reklamodawcę, a nie na podstawie obecności na danych stronach czy też kanałach radiowych online.

Platforma umożliwia marketerom kierowanie reklam do odbiorców na podstawie szeregu zmiennych, w tym miejsca zamieszkania, wieku, płci, zainteresowań, typu urządzenia, formatu treści (radio, strumieniowe przesyłanie muzyki, podcasty).

Sieć AudioXi w wersji beta działa od sierpnia, w tym czasie pozyskano do współpracy blisko 30 wydawców treści audio w radiu cyfrowym, strumieniowym przesyłaniu muzyki i podcastach. Obejmuje nie tylko rozgłośnie Grupy RMF, ale także rozgłośnie lokalne, jak Radio Kolor, Radio Piekary, Radio Piekary, Radio Kraków czy Radio Gdańsk oraz usługi podcastów i streamingu, m.in. RMF ON i sieć AdWave, w skład której wchodzi m.in. serwis Deezer.

Jak podano w komunikacie, obecnie trwają rozmowy z kolejnymi nadawcami i wydawcami – producentami contentu audio na polskim rynku. W najbliższym czasie do sieci dołączyć ma Grupa Radiowa Time.

Uruchomienie AudioXi w Polsce następuje po Irlandii, Portugalii i Słowacji.

(KOZ, 23.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.