Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawcy przygotowali promocje cenowe na Black Week

Podczas Black Week także wydawcy próbują przyciągnąć klientów do swojej oferty oferując promocje cenowe (graf: PAR)

Z okazji listopadowego okresu promocji i wyprzedaży (Black Week) wydawcy w specjalnych cenach oferują subskrypcje.

Ringier Axel Springer Polska promuje ofertę Onet Premium. Dostęp do materiałów Onetu bez reklam oraz do cyfrowych wydań gazet i serwisów tematycznych (m.in. "Newsweeka", "Forbesa", "Komputer Świata", "Przeglądu Sportowego" i "Auto Świata") kosztuje teraz 4,90 zł miesięcznie płacone przez pierwszy kwartał subskrypcji, a potem 9,90 zł. Przed promocją, która obowiązuje do 28 listopada, ceny były wyższe (9,90 za trzy pierwsze miesiące i 19,90 zł za następne).

Agora na czas promocji o 60 proc. obniżyła cenę pakietu Tok FM Premium (obejmuje m.in. podcasty tworzone wyłącznie dla subskrybentów). Kosztuje on teraz 11,96 zł miesięcznie (regularna cena to 29,90 zł) albo 100,80 zł za rok (bez promocji 252 zł).

Specjalną ofertę przygotowano również dla nowych subskrybentów Wyborcza.pl - dostaną oni roczny dostęp do pełnej wersji serwisu za 179 zł, a w przypadku abonamentu miesięcznego za cztery pierwsze tygodnie zapłacą tylko złotówkę (normalnie 24 zł za każde cztery tygodnie).

Do 23 listopada trwa promocja dostępu do serwisu Rp.pl (Gremi Media) - cenę obniżono z 27,42 zł do 13,31 zł miesięcznie.

Od 20 do 50 proc. z okazji Black Friday spadły ceny pakietów tygodnika "Polityka" (Polityka). Podstawowy obejmujący pełny dostęp do tekstów tygodnika i jego serwisu oraz do aplikacji "Fiszki Polityki" staniał z 299 zł do 239,20 zł (abonament roczny) i z 769 zł do 384,50 zł (za trzy lata).

"Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) cenę subskrypcji za rok i dwa kwartały obniżył z 410 zł do 249,90 zł. Obejmuje ona dostęp do TygodnikPowszechny.pl, cyfrowych wydań tygodnika i archiwum.

Serwis VoD Player wprowadził promocję na pakiety bez reklam i z reklamami. Cena pakietów po obniżce wynosi 20 zł za 60 dni (pakiet bez reklam) i 10 zł za 60 dni (z reklamami). W obu przypadkach to o połowę taniej niż dotychczas.

(PAR, 22.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.