Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet.pl liderem wśród serwisów regionalnych. Naszemiasto.pl przegrało miesiąc i jest na drugim miejscu

W październiku - w miesiącu, w którym odbyły się wybory parlamentarne - serwisy lokalne Onet.pl odwiedziło 8,80 mln internautów (fot. Pexels.com)

W październiku Onet.pl wyprzedził Naszemiasto.pl w zestawieniu serwisów z informacjami lokalnymi i regionalnymi. Wszystkie serwisy były na plusie - największy procentowy wzrost liczby użytkowników zanotował Warszawawpigulce.pl. Wybory zasięgowo przegrało należące do Polska Press Naszemiasto.pl.

Jak wynika z badania Mediapanel, w październiku - miesiącu, w którym odbyły się wybory parlamentarne - serwisy lokalne Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 8,80 mln internautów. To wzrost na poziomie 21,44 proc. w porównaniu z wrześniem br.

Należące do Polska Press serwisy miejskie i powiatowe skupione pod marką Naszemiasto.pl ewidentnie przegrały zasięgowo w zeszłym miesiącu. Podczas gdy większość serwisów notowała dwucyfrowy wzrost, spowodowany większym zainteresowaniem internautów polityką - w tym lokalną - Naszemiasto.pl urosło zaledwie o 1,64 proc.  

Zestawienie serwisów publikujących informacje lokalne i regionalne wygląda następująco:

  • Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 8,80 mln internautów (wzrost na poziomie 21,44 proc.),
  • Naszemiasto.pl (Polska Press) - 8,40 mln (wzrost o 1,64 proc.),
  • Wyborcza.pl (Agora) - 8,09 mln (wzrost o 26,70 proc.),
  • Tvn24.pl – 6,50 mln (wzrost o 28,53 proc.),
  • Se.pl (ZPR Media) - 5,55 mln (wzrost o 4,99 proc.),
  • Warszawawpigulce.pl (Capital Media) - 5,47 mln (wzrost o 366,47 proc.!),
  • Fakt.pl (RASP) - 4,64 mln (wzrost o 6,25 proc.),
  • Gs24.pl (Polska Press) – 3,05 mln (wzrost o 99,59 proc.),
  • Trojmiasto.pl (Trojmiasto.pl) - 2,56 mln (wzrost o 17,83 proc.),
  • Gazetawroclawska.pl (Polska Press) – 2,37 mln (wzrost o 38,88 proc.).

Serwisy Warszawawpigulce.pl i Trojmiasto.pl nie są audytowane przez Mediapanel, ich wyniki są estymowane.

(MZD, 09.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.