Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lista "Top Radia 357" została wydłużona do trzech dni. Będzie 357 piosenek

Trzeci "Top Radia 357" będą promować zdjęcia wykonane przez Jacka Porembę (fot. Jacek Poremba/materiały prasowe)

Społeczność patronów Radia 357 po raz trzeci ułoży "Top Radia 357", czyli coroczną listę 357 najważniejszych zagranicznych utworów wszech czasów. Tym razem jej emisja potrwa aż trzy dni.

Głosowanie online zaplanowano do 23 grudnia. Będzie odbywało się na stronie Top.radio357.pl. Każdy patron (obecnie jest ich ok. 50 tys.) może oddać 111 głosów oraz zgłosić własne propozycje do głosowania w kolejnej edycji.

Idea Marka Niedźwieckiego

Tym razem, po raz pierwszy, "Top Radia 357" potrwa nie jeden, ale trzy dni – 30 i 31 grudnia oraz 1 stycznia. W poprzednich edycjach na antenie prezentowano 100 utworów z największą liczbą głosów. Pełną listę 357 piosenek publikowano po zakończeniu "Topu". W tym roku przez trzy dni mają zostać zaprezentowane wszystkie piosenki – 357.

Czytaj też: Polskie Radio rozstało się z dziennikarzem Trójki. Bo "Formuła współpracy została wyczerpana"

"Top Radia 357" oraz audycje mu towarzyszące poprowadzą: Marcin Bisiorek, Katarzyna Borowiecka, Ola Budka, Marcin Cichoński, Bartek Gil, Antoni Grudniewski, Marta Kula, Marcin Łukawski, Mateusz Fusiarz, Marek Niedźwiecki, Maja Piskadło, Tomasz Smokowski, Piotr Stelmach i Daniel Wyszogrodzki.

Ideę "Topu" stworzył Marek Niedźwiecki. Jest to specjalna audycja na żywo, realizowana tylko raz w roku.

Trzeci "Top Radia 357" będą promować zdjęcia wykonane prezenterom przez Jacka Porembę, fotografa znanego m.in. z portretów muzyków.

Czytaj też: W Polskim Radiu 24 goście są obowiązkowo pytani o los mediów publicznych po zmianie władzy

(MNIE, 07.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.