Ekipa TVP na Euro 2024. Wiemy, kto skomentuje finał  |  Wyskoki Świrskiego, dzięki którym przejdzie do historii  |  Wydawcy niecierpliwie wyczekują  |  Majowy cennik TVP  |  Kto pracuje w redakcji wydań drukowanych "Wyborczej"  |  Menedżerowie z Canal+ w Grupie Viaplay?  |  Stowarzyszenie Gazet Lokalnych na plusie  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Telewizja WTK z debatą  |  "Świat Wiedzy Extra"  |  Pilot WP z kanałem Didaskalia  |  Dziennikarze, aktywiści i prawnicy będą rozmawiać o procesach SLAPP  |  Google nie może faworyzować swoich wyników  |  Kampania Opus B  |  Transfer z NapoleonCat do Solenis  |  PZL realizuje  |  Akcje firmy Trumpa spadły już o 60 proc.  |  Mark Zuckerberg wygrał kilkanaście procesów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Ekipa TVP na Euro 2024. Wiemy, kto skomentuje finał  |  Wyskoki Świrskiego, dzięki którym przejdzie do historii  |  Wydawcy niecierpliwie wyczekują  |  Majowy cennik TVP  |  Kto pracuje w redakcji wydań drukowanych "Wyborczej"  |  Menedżerowie z Canal+ w Grupie Viaplay?  |  Stowarzyszenie Gazet Lokalnych na plusie  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Telewizja WTK z debatą  |  "Świat Wiedzy Extra"  |  Pilot WP z kanałem Didaskalia  |  Dziennikarze, aktywiści i prawnicy będą rozmawiać o procesach SLAPP  |  Google nie może faworyzować swoich wyników  |  Kampania Opus B  |  Transfer z NapoleonCat do Solenis  |  PZL realizuje  |  Akcje firmy Trumpa spadły już o 60 proc.  |  Mark Zuckerberg wygrał kilkanaście procesów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Ekipa TVP na Euro 2024. Wiemy, kto skomentuje finał  |  Wyskoki Świrskiego, dzięki którym przejdzie do historii  |  Wydawcy niecierpliwie wyczekują  |  Majowy cennik TVP  |  Kto pracuje w redakcji wydań drukowanych "Wyborczej"  |  Menedżerowie z Canal+ w Grupie Viaplay?  |  Stowarzyszenie Gazet Lokalnych na plusie  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Telewizja WTK z debatą  |  "Świat Wiedzy Extra"  |  Pilot WP z kanałem Didaskalia  |  Dziennikarze, aktywiści i prawnicy będą rozmawiać o procesach SLAPP  |  Google nie może faworyzować swoich wyników  |  Kampania Opus B  |  Transfer z NapoleonCat do Solenis  |  PZL realizuje  |  Akcje firmy Trumpa spadły już o 60 proc.  |  Mark Zuckerberg wygrał kilkanaście procesów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 31, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Ibisz promuje kluby fitness w nowej kampanii. "NAJbliżej do formy"

Głównymi kanałami komunikacyjnymi kampanii są internet i radio (screen: YouTube/Fitness Klub ZDROFIT)

"NAJbliżej do formy" to hasło przewodnie kampanii reklamowej należących do Benefit Systems klubów fitness: Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric, Fitness Academy, My Fitness Place i Step One. Twarzą działań został Krzysztof Ibisz.

W ramach kampanii powstały kreacje foto i wideo autorstwa Małgorzaty Popinigis oraz audio. Bohaterami spotów wideo i zdjęć są osoby trenujące w klubach fitness – mężczyźni, kobiety, osoby młode, w średnim wieku i dojrzałe. Celem autorów było uchwycenie codziennych aktywności oraz dokumentacja satysfakcji płynącej z regularnego treningu.

Czytaj też: Jarosław Boliński po prawie 17 latach zakończył pracę w Propeller/The Story Lab

Głównymi kanałami komunikacyjnymi kampanii są internet i radio. Kampania banerowa realizowana jest przy użyciu Google Ads i Microsoft Ads w popularnych serwisach Interia.pl, Onet.pl i Wp.pl, na YouTube oraz w social mediach – na Facebooku, Instagramie i TikToku. Bohaterem spotu radiowego jest Krzysztof Ibisz, a jego emisja odbywa się w AntyRadiu, Kampusie, RMF FM i Radiu Zet.

Kampanii towarzyszą medialne i promocyjne działania wspierające zaplanowane do końca tego roku. W telewizji śniadaniowej pojawią się trenerzy i eksperci Zdrofit w towarzystwie trenujących znanych osób.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Keino. Zakupem mediów zajęły się Value Media oraz Mido. Produkcją sesji zdjęciowej i wideo zajął się dom produkcyjny Joho.

Czytaj też: Dentsu mianuje Williamsa Swayne'a globalnym dyrektorem ds. planowania mediów

(KAP, 31.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.