Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Zalewski, Ola Adamska i Kasix w nowej kampanii marki Motorola

Kampania "Odkryj ocean możliwości" skupi się na nośnikach digital (screen: YouTube/Motorola Polska)

Muzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Ola Adamska oraz streamerka Kasix zostali ambasadorami marki Motorola.

Kampania "Odkryj ocean możliwości" jest związana z promocją smartfona Motorola Edge 40 neo. Ma zachęcić odbiorców do odkrywania odwagi, determinacji w osiąganiu celów oraz walki o spełnienie marzeń.

Czytaj też: DDB agencją roku, McDonald's reklamodawcą. KTR 2023 wręczone

Kampania "Odkryj ocean możliwości" skupi się na nośnikach digital. Na jej potrzeby zrealizowane zostały formaty wideo, w których kompozytor Wojciech Urbański przygotował trzy aranżacje utworu "Zabawa" Krzysztofa Zalewskiego. Są one spersonalizowane i dopasowane do historii każdego z ambasadorów – można je obejrzeć w promującym kampanię filmie wideo.

Za stronę fotograficzną kampanii oraz zdjęcia artystów odpowiada Łukasz Dziewic – fotograf, który sam jest ambasadorem marki Motorola. Koncept i realizację kampanii w obszarze digital oraz social media prowadzi agencja Tigers. Działaniami PR zajmuje się agencja Rumour, natomiast za zakup mediów odpowiada agencja Assembly.

Czytaj też: Ruszyła nowa edycja programu #YouthEmpowered Coca-Coli. Wspieranie młodych

(AMS, 17.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.