Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak-Pyryt założyły własną agencję reklamową Ok Human

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak założyły agencję OK Human (fot. materiały prasowe)

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak-Pyryt, dyrektorki kreatywne, które odeszły z agencji FCB&theMilkman, założyły agencję OK Human.

OK Human ma być nie tylko agencją kreatywną, bo w planach założycielek jest też powołanie fundacji, której zadaniem będzie promowanie i wspieranie kreatywności nie tylko w reklamie.

Dwuosobowa agencja OK Human nawiązała już pierwsze współprace reklamowe, ale na razie nie ujawnia klientów.

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak-Pyryt były w FCB&theMilkman od chwili jej debiutu (styczeń 2022). Od 2018 roku do września 2021 obie pracowały w Bridge2Fun. Wcześniej pracowały w J. Walter Thompson i FCB Warsaw. Karierę w branży reklamowej zaczynały od Leo Burnett - 20 lat temu.

(AMS, 13.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.