Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 30, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn ”Cinema” znika z rynku

Styczniowe wydanie miesięcznika filmowego ”Cinema” (Geronia Poland) było ostatnim.

Wydawca podjął decyzję o zamknięciu magazynu ze względu na jego słabe wyniki finansowe. Stustronicowe pismo kosztowało 9,90 zł. Ukazywało się w nakładzie 40 tys. egz., a jego średnia sprzedaż w ubiegłym roku kształtowała się na poziomie 20 tys. egz. (dane wydawcy). Jakuba Benke, prezesa Starcomu, nie dziwi taka sytuacja: - Cały segment magazynów filmowych przeżywa kryzys. Ogromną konkurencją stał się dla nich Internet, dlatego spada sprzedaż tych pism.

(AW, 30.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 30, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dziennik" pracuje nad dodatkiem ekonomicznym

"Dziennik" (Axel Springer Polska) przygotowuje projekt dodatku ekonomicznego – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

W związku z projektem do działu ekonomicznego przyjęto siedem osób (dwóch redaktorów i pięciu dziennikarzy). Zarząd wydawnictwa zlecił przygotowanie pracownikom tego działu kilku numerów zerowych dodatku. Projektem kieruje Marcin Piasecki, zastępca redaktora naczelnego odpowiedzialny m.in. za strony ekonomiczne. Ani on, ani Piotr Lemberg, szef działu ekonomicznego, nie chcieli potwierdzić tych informacji. Zarząd wydawnictwa nie podjął jeszcze decyzji o wydawaniu dodatku, jeśli jednak wycofa się z projektu, to wówczas ma zostać powiększona liczba stron ekonomicznych w grzbiecie głównym ”Dziennika”.

(SK, 30.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY