Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat News o godzinę wydłużył program publicystyczny Grzegorza Jankowskiego

Grzegorz Jankowski poza Polsat News pracuje też w Polskim Radiu (screen: Polsatnews.pl)

Od początku października program publicystyczny Grzegorza Jankowskiego pt. "Punkt widzenia" trwa w Polsat News o godzinę dłużej niż dotychczas.

Program rozpoczyna się o 16.30, a kończy, jak dotąd, przed "Wydarzeniami" o 18.50. Jest nadal emitowany od poniedziałku do piątku.

Polecamy: Tego nie wiedziałeś. Netflix po 25 latach zakończył wysyłanie filmów pocztą. Czerwona koperta przeszła do historii

Biuro prasowe stacji nie odpowiedziało na pytanie, czy wydłużenie programu ma związek z okresem wyborczym, czy też zostało wprowadzona na stałe. Dotychczas od 16.30 do 17.30 nadawano pasmo informacyjne "W rytmie dnia", obecne też w ramówce w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych.

Grzegorz Jankowski poza Polsat News pracuje także w Polskim Radiu. Prowadzi "Sygnały dnia" w Programie I. Współpracę z Polsat News rozpoczął w styczniu 2018 roku. Początkowo był autorem programu "Dobry wieczór, Polsko".

Jankowski przez prawie 11 lat, do maja 2014 roku, był redaktorem naczelnym "Faktu".

(MNIE, 03.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.