Initiative i Brand Connection wzmocniły strukturę nowego biznesu
29.01.2007, 08:26
Dom mediowy Initiative Warszawa oraz jego siostrzana spółka Brand Connection skoordynowały działania dotyczące nowego biznesu i utworzyły do tego celu jeden zespół.
Zespołem kieruje Artur Brandysiewicz, initiative group new business coordinator (równolegle sprawuje dotychczasową funkcję dyrektora zarządzającego Brand Connection). W skład kilkunastoosobowego zespołu wchodzą m.in. initiative new business director Patryk Piputa i Paweł Sypczuk, nowo zatrudniony jako new business konsultant (przeszedł z Edipresse Polska, gdzie był kierownikiem działu sprzedaży w Internecie, a wcześniej pracował jako head off new business w CR Media). Oprócz pozyskiwania nowych klientów zreorganizowany zespół nowego biznesu ma sprzedawać usługi, których celem jest polepszenie jakości planowania i zakupu mediów. Do propozycji tych należą m.in.: G-planning (usługa optymalizacji inwestycji w reklamę telewizyjną), I-call (usługa pomiaru oraz optymalizacji aktywności reklamowej kampanii typu direct response) oraz Matrix (wielozadaniowe narzędzie do planowania mediów, którego podstawową funkcją jest modelowanie świadomości).(MŁ, 29.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










