Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Kowieska odpowiada za marketing zagraniczny marki Medicine

Joanna Kowieska ostatnio pracowała w 19 Południku (fot. materiały prasowe)

Joanna Kowieska, która w maju br. zakończyła w agencji 19 Południk pracę na stanowisku PR & marketing manager, dołączyła do formy Medicine jako specjalistka ds. marketingu zagranicznego.

Kowieska odpowiada za koordynację działań z zakresu marketingu zagranicznego dla marki Medicine.

W 19 Południku Kowieska była odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji agencji, dbanie o jej wizerunek oraz współpracę z mediami. Wcześniej była związana z krakowskimi agencjami Insignia oraz Eskadra, w których odpowiadała za PR i realizację projektów komunikacyjnych dla obsługiwanych klientów. Współpracowała z markami: Open Eyes Economy Summit, Tatrzański Park Narodowy, Szlachetna Paczka, RMF 4Racing Team, Galeria Serenada, Surfshark, EuroLege i Wennect.

(AMS, 20.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.