Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 na czele kanałów informacyjnych. TVP Info na drugim miejscu

Pierwszy TVN 24 w grupie ogólnej 4+ miał w sierpniu średnio 5,48 proc. udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)

W sierpniu liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24.

Pierwszy TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał w sierpniu średnio 5,48 proc. udziału wobec 5,85 proc. rok wcześniej. Drugi był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) - 5,25 proc. (wzrost z 4,91 proc.), a trzeci Polsat News (Telewizja Polsat) - 1,79 proc. (w dół z 1,92 proc.).

Kolejne miejsca zajęły:

  • Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) - 0,85 proc. (wzrost z 0,75 proc.),
  • TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,52 proc. (spadek z 0,61 proc.),
  • Polsat News 2 (Telewizja Polsat) - 0,13 proc. (wzrost z 0,12 proc.),
  • TV Republika (Telewizja Republika) - 0,1 proc. (wzrost z 0,09 proc.),
  • Telewizja wPolsce.pl (Fratria) - 0,03 proc. (bez zmian)
  • i Biznes 24 (Tier Investment) - 0,01 proc. (bez zmian).

Czytaj też: "Fakty" w sierpniu prowadziły wśród programów informacyjnych

W czerwcu zawieszono monitoring kanału News 24 (Astro) - z powodu zaległości płatniczych nadawcy wobec Nielsen Media.

W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,66 proc. udziału (spadek z 3,81 proc.), TVP Info - 2,5 proc. (2,65 proc. rok wcześniej), a Polsat News - 1,37 proc. (spadek z 1,62 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 06.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.