Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 01, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Medialne re-ewolucje” - telewizja, streaming, DOOH, badania, cookies. Nowy dodatek „Press” tutaj do pobrania

Teksty, które publikujemy w dodatku "Re-ewolucje" niosą sporo uporządkowanej wiedzy o rynku - to dzięki naszym ekspertom ze specjalistami Gemiusa na czele

W najnowszym dodatku do "Press" zatytułowanym "Medialne re-ewolucje" spojrzeliśmy na rynek mediów, reklamy i badań z lotu ptaka i zebraliśmy w jednym miejscu najważniejsze trendy. Wraz z partnerami z Gemiusa przeanalizowaliśmy rynek pod kątem danych i badań, co jest fundamentem nie tylko w pracy marketerów, ale i wydawców.

Jednoźródłowe - choć dziś lepiej mówić: zintegrowane - badanie mediów to wciąż modyfikowane marzenie marketerów. Niezależnie od tego, jak długo trwają wysiłki na rzecz stworzenia takiego pomiaru i jak bardzo środowisko jest w te prace zaangażowane, firmy badawcze krok po kroku dostarczają markom pełniejsze dane. Spróbowaliśmy więc zdiagnozować stan obecny i zastanowić się, co i kiedy nas czeka: czy badanie zintegrowane, łączące różne kanały dystrybucji treści, ma szanse? Jak oceniają to eksperci i uczestnicy rynku? A może świat zmienia się tak szybko, że pierwotna idea nieco straciła na aktualności? I dlaczego nie pomaga tutaj rynkowi Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji?

Tutaj mogą Państwo pobrać nowy dodatek "Medialne re-ewolucje"

Podrążyliśmy też wokół telewizji. Hiobowymi wieściami o śmierci telewizji linearnej nie ma sensu się zadręczać, skoro przed nadawcami otwiera się zupełnie nowy rynek łączący tradycyjną telewizję z internetem. Widz hybrydowy - jak się go ładnie nazywa - dyktuje dzisiaj warunki, a nadawcy chętnie odpowiadają na jego zapotrzebowanie. Liczy się dobra treść. Jeśli taka jest, kanał jej dystrybuowania się znajdzie - może przez telewizor, może komputer, a może przez komórkę.

Niezwykły świat odkrywa przed nami także technologia wykorzystywana dziś do nośników digital out of home (DOOH). Jeszcze trudno nam się przyzwyczaić do ekranów, które emitują reklamy interaktywne, a już wkracza kreacja 3D. Lecz kluczową wartością jest możliwość pomiaru takich kampanii, targetowania ich, personalizowania, co nie było możliwe w przypadku klasycznej reklamy zewnętrznej.

Oczywiście nie mogło zabraknąć spojrzenia na rewolucję w świecie internetu, który żegna się z 3rd party cookies. Ciekawe, że lęk przed likwidacją ciasteczek już w zasadzie ustąpił nadziei. "Uzależnienie od starej technologii mogło nas tylko trzymać w miejscu" - orzekł jeden ze specjalistów, prezentując prawdziwie rewolucyjnego ducha, jakże odmiennego od nastroju, jaki panował w branży jeszcze kilka lat temu, po pierwszych zapowiedziach Google.

To nie jest dodatek dla menedżera, który ma serdecznie dość ciągłych zmian w mediach, reklamie i badaniach, i który wreszcie chciałby trochę spokoju. Teksty, które publikujemy w dodatku "Re-ewolucje" niosą sporo uporządkowanej wiedzy o rynku - dziękujemy naszym ekspertom ze specjalistami Gemiusa na czele. Niemniej ważne jest to, że niosą również obietnicę nieograniczonego rozwoju.

Tutaj mogą Państwo pobrać nowy dodatek „Medialne re-ewolucje”

(MAT, 01.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.