Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 01, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Rock odchodzi z RMF Maxx. "Wstawaj, nie udawaj" z nowymi prowadzącymi

Poranny program poprowadzą Filip Kliber, Joanna Meus i Ireneusz Jakubek (fot. materiały prasowe)

Ze stacji RMF Maxx odchodzi Maciej Rock, który był prowadzącym poranne pasmo.

Od września do Ireneusza Jakubka w roli gospodarzy poranków "Wstawaj, nie udawaj" (6.20-9.15) dołączą prezenterzy stacji Joanna Meus i Filip Kliber. Zastąpią Macieja Rocka, który z rozgłośnią był związany od 10 lat.

"Bardzo dziękujemy Maćkowi za tę dekadę niezwykłych programów. Niestety inne zobowiązania zawodowe uniemożliwiają mu codzienne prowadzenie porannej audycji w radiu, ale mamy nadzieję na okazjonalne współprace w przyszłości" - stwierdził cytowany w komunikacie Jarosław Pioterczak, dyrektor programowy RMF Maxx.

Od wiosny 2023 Rock jest ponownie prezenterem Polsatu. Prowadzi tam "Twoja twarz brzmi znajomo" oraz eventy.

W jesiennej ramówce RMF Maxx pojawi się nowe pasmo popołudniowe "Hop Bęc Exxtra" (17-20), które prowadzi prezenter stacji Michał Siwek. W programie znajdą się muzyka, wywiady z artystami i codzienna lista "Hop Bęc", której godzinna wersja ma być nadawana po 19. Pełne notowanie będzie można śledzić bez zmian w soboty od 17 do 20.

Wieczorny program poprowadzi prezenter RMF Maxx Przemek Grabowski (od 20 do północy). W piątki i soboty w tym paśmie będą nadawane klubowe remiksy.

Z kolei niedzielna nowość to audycja "Różowy dywan" (16-19). Poprowadzą ją Karolina Kowalska i Mateusz Marek, znani z innej audycji pt. "ShowMaxx". Mają komentować plotki dotyczące celebrytów.

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, w okresie maj-lipiec 2023 roku sieć RMF Maxx zdobyła 3,5 proc. udziału w czasie słuchania (spadek z 4,4 proc. rok wcześniej).

(MNIE, 01.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.