Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Klik i w drogę!" – Polregio startuje z nową kampanią reklamową

Polregio to największy przewoźnik kolejowy w Polsce obsługujący połączenia regionalne (screen: YouTube/POLREGIO)

Agencja Bluerank realizuje dla polskiego przewoźnika kolejowego Polregio kampanię pod hasłem "Klik i w drogę!".

Celem kampanii jest podniesienie świadomości marki oraz wzmocnienie internetowego kanału sprzedaży biletów kolejowych Polregio. Wśród celów postawionych agencji przez przewoźnika jest też budowanie zaufania do marki Polregio oraz jej wiarygodności, wzrost rozpoznawalności brandu i oferowanych produktów oraz budowanie lojalności klientów poprzez pobranie i korzystanie z aplikacji mPolregio.

Czytaj też: Iga Świątek została globalną ambasadorką firmy Infosys. Projekty na korcie i poza nim

W kampanii Polregio promuje korzystanie z aplikacji mPolregio oraz z innowacyjnych videomatów (nowoczesne automaty z funkcją e-kasjera dostępne w 10 polskich miastach), a także bilety sezonowe, takie jak bilet tygodniowy, turystyczny weekendowy i bilet "Ty i Raz, Dwa, Trzy". Kampania obejmuje m.in. działania w Google Ads, Microsoft Ads, Meta Ads i TikTok Ads oraz wsparcie analityczne. Przygotowane zostały spoty o długości 60 i 15 sekund.

Polregio to największy przewoźnik kolejowy w Polsce obsługujący połączenia regionalne.

Czytaj też: Historia Karola Bieleckiego, piłkarza który stracił oko, tematem reklamy Betclic Studios

(AMS, 28.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.