Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen Gauge: w lipcu zwiększył się udział streamingu na ekranach telewizorów

Liderem streamingu pozostaje YouTube (fot. materiały prasowe)

W lipcu 2023 roku udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora wzrósł do 6,9 proc. z 6,4 proc. w czerwcu 2023 roku - wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski.

Jak wskazuje Nielsen, brak nowych programów ramówkowych w telewizji pomógł streamingowi osiągnąć rekordowe 6,9 proc. YouTube był liderem transmisji strumieniowej trzeci miesiąc z rzędu, zdobywając udział 1,9 proc. (wzrost z 1,8 proc.). Udział Netflixa wzrósł z 1,5 proc. do 1,7 proc.

"Poza YouTube i Netflix skok oglądalności streamingu zaobserwowaliśmy także na innych globalnych platformach OTT, takich jak HBO Max czy Amazon Prime, ale żadna z nich nie osiągnęła jeszcze 0,5 proc. udziału oglądalności na odbiorniku telewizyjnym" - podaje Nielsen.

W lipcu największy udział w oglądalności na telewizorze miała telewizja satelitarna - 34,1 proc. (spadek z 34,5 proc. w czerwcu). Na drugim miejscu była telewizja kablowa - 30 proc. (spadek z 30,4 proc.), a na trzecim - telewizja naziemna - 22,8 proc. (spadek z 23 proc.).

(KOZ, 16.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.