Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Christoph Waltz w kampanii TFI Allianz Polska pokazującej zasady inwestowania

Aktor Christoph Waltz w serii filmików w symboliczny sposób demonstruje najważniejsze reguły lokowania pieniędzy (screen: YouTube/Allianz Polska)

TFI Allianz Polska wystartowało z polską odsłoną globalnej kampanii grupy Allianz "Start Making Cents", pokazującą podstawowe zasady inwestowania.

Aktor Christoph Waltz ("Bękarty wojny", "Django", "The Green Hornet","Wielkie oczy", "Szefowie wrogowie") w serii filmików w symboliczny sposób demonstruje najważniejsze reguły lokowania pieniędzy (inwestuj, zacznij jak najwcześniej, skalkuluj ryzyko, inwestuj odpowiedzialnie, dywersyfikuj, bądź cierpliwy).

Czytaj też: Provident Polska w dwóch wersjach kampanii chce pokazać, że dba o potrzeby klientów

Kampania skierowana jest zarówno do stawiających pierwsze kroki, jak również bardziej doświadczonych inwestorów.

Filmy wraz z rozwinięciem zasad inwestowania prezentowane są na specjalnej podstronie www.allianz.pl/making-cents, a także w mediach społecznościowych Allianz Polska.

Adaptację kampanii na rynek polski zrealizował zespół Allianz Polska, bez udziału agencji zewnętrznej.

Czytaj też: Muzeum Polin wybierze agencję do przygotowania kampanii przeciwko utrwalaniu postaw antysemickich

(AMS, 16.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.