Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Australijskie ABC nie jest już zainteresowane tweetowaniem

ABC woli inne platformy społecznościowe, uznając je za bardziej przyjazne (screen: YouTube/ABC Australia)

Australian Broadcasting Corporation zamyka prawie wszystkie oficjalne konta na Twitterze, który obecnie działa pod nazwą X. Powodem są "toksyczne interakcje", wysokie koszty i lepsza współpraca z innymi serwisami społecznościowymi.

Na X pozostaną tylko cztery oficjalne konta ABC: @abcnews, @abcsport, @abcchinese i główne konto @abcaustralia. ABC Chinese dociera do chińskojęzycznych odbiorców platformy. "Począwszy od dzisiaj, inne konta ABC zostaną wycofane” - oświadczył wczoraj dyrektor zarządzający korporacji, David Anderson. "Co niepokojące, firma X zmniejszyła swoje zespoły ds. zaufania i bezpieczeństwa. Dodatkowo wprowadza opłaty, które sprawiają, że korzystanie z platformy jest coraz bardziej kosztowne" - stwierdził Anderson. Dodał, że zdecydowana większość odbiorców mediów społecznościowych znajduje się na jej oficjalnych profilach ABC prowadzonych na YouTube, Facebooku, Instagramie i TikToku.

Zamknięcie kont Insiders, News Breakfast i ABC Politics na początku 2023 roku miało ograniczyć liczbę toksycznych interakcji. Kilkoro znanych dziennikarzy ABC opuściło Twitter wcześniej, w tym prowadząca News Breakfast - Lisa Millar i prowadząca Australian Story - Leigh Sales.

ABC jest trzecim dużym nadawcą publicznym, który rezygnuje z Twittera. W kwietniu zrobiły to amerykańskie NPR i PBS.

(MAC, 10.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.