Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Nowosielski autorem kampanii dotyczącej kontroli przebiegu nadchodzących wyborów

Spot pokazuje, jak łatwo wybory sfałszować, zmanipulować, zmieniając głosy oddane przez wyborców (screen: platforma_org)

Michał Nowosielski - były dyrektor kreatywny w BBDO Warszawa, a dziś działający pod marką Bigthinkski - odpowiada za pomysł i kreację akcji Platformy Obywatelskiej, która ma na celu przypilnowanie nadchodzących wyborów.

Do sieci trafił spot zachęcający Polaków do uczestniczenia w Obywatelskiej Kontroli Wyborów i przypilnowania, by wybory parlamentarne (15 października) przebiegały zgodnie z prawem. Nowosielski jest autorem spotu, który Platforma Obywatelska zamieściła w sieci, m.in. na swoje stronie internetowej, na platformie X i Facebooku.

- Pomysłodawcą tej kampanii był początkowo KOD, ale ostatecznie jej realizacji podjęła się PO - wyjaśnia Nowosielski.

Michał Nowosielski w 2020 roku pracował przy kampanii kandydata na prezydenta Szymona Hołowni (był m.in. autorem hasła "Głową i sercem" i jednego ze spotów wyborczych), obecnie kontynuuje tę współpracę. Wcześniej, od roku 2007, przez osiem lat przygotowywał niemal wszystkie kampanie wyborcze PO, a po przegranej Bronisława Komorowskiego w 2015 roku w wyborach prezydenckich napisał list otwarty do PO, w którym wskazywał liczne błędy popełnione przez Platformę w komunikacji z wyborcami i w samym podejściu do polityki. W 2018 odpowiadał za tłumaczenie w komunikacji  programu samorządowego Platformy Obywatelskiej.

Michał Nowosielski przez całą swoją zawodową karierę współtworzył wiele projektów niekomercyjnych, edukacyjnych i społecznych, pracując dla wielu fundacji, stowarzyszeń i organizacji pozarządowych. W 2019 roku przygotował kampanię non profit dla stowarzyszeń sędziów Iustitia i Themis, ostrzegającą  przed upolitycznieniem sądów.

Michał Nowosielski w 2017 roku założył własne przedsięwzięcie reklamowe. Jego agencja działa pod marką Bigthinkski. W ramach Bigthinkski Nowosielski współpracuje z agencją Brain jako senior copywriter, zajmuje się obsługą największego klienta Brain - ING Banku Śląskiego.

Podkreśla, że praca dla Brain nie oznacza, że jego własna agencja zawiesiła działalność. - Brain zatrudnia mnie jako Bigthinkski i choć nasza współpraca jest stała, nie zamyka mi drogi do działań dla innych klientów czy agencji. Umowa wyklucza jednak prace dla firm z sektora bankowego - dodaje.

Przed założeniem własnej agencji Nowosielski był dyrektorem kreatywnym w BBDO Warszawa, z którą rozstał się w lipcu 2016 roku. Wcześniej dwa lata spędził w Young & Rubicam, do której przeszedł z Grupy Ogilvy (pracował w niej od 2006 roku). Przez 13 lat był związany z agencją Publicis, od 2001 roku kierował jej działem kreacji.

(AMS, 09.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.