Książka "Bez znieczulenia" Marcina Kąckiego  |  Plany Polsatu odnośnie "Milionerów"  |  Projekt Ustawy o ochronie rynku książki  |  Value Media obroniła budżet  |  Widownia "Agrobiznesu" w TVP 1  |  Naziemny Fokus TV z kontynuacją  |  Telewizja Polska nabyła prawa  |  Odejście z Hearst Networks  |  Serwis streamingowy Red Go  |  "Magazyn Śląska Opinia"  |  Najpopularniejsze profile marek medialnych i rozrywkowych na Instagramie  |  Miesięczne dochody influencerów  |  Były rzecznik prasowy UKE przeszedł do BAT Poland  |  Endless wygrywa przetarg  |  Lubelskie poszukuje agencji  |  Digital Network zmienia politykę  |  Zakończył się trzyletni strajk w "Pittsburgh Post-Gazette"  |  Wietnam ściga dziennikarza z Berlina, bo ten sprzeciwia się państwu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Książka "Bez znieczulenia" Marcina Kąckiego  |  Plany Polsatu odnośnie "Milionerów"  |  Projekt Ustawy o ochronie rynku książki  |  Value Media obroniła budżet  |  Widownia "Agrobiznesu" w TVP 1  |  Naziemny Fokus TV z kontynuacją  |  Telewizja Polska nabyła prawa  |  Odejście z Hearst Networks  |  Serwis streamingowy Red Go  |  "Magazyn Śląska Opinia"  |  Najpopularniejsze profile marek medialnych i rozrywkowych na Instagramie  |  Miesięczne dochody influencerów  |  Były rzecznik prasowy UKE przeszedł do BAT Poland  |  Endless wygrywa przetarg  |  Lubelskie poszukuje agencji  |  Digital Network zmienia politykę  |  Zakończył się trzyletni strajk w "Pittsburgh Post-Gazette"  |  Wietnam ściga dziennikarza z Berlina, bo ten sprzeciwia się państwu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Książka "Bez znieczulenia" Marcina Kąckiego  |  Plany Polsatu odnośnie "Milionerów"  |  Projekt Ustawy o ochronie rynku książki  |  Value Media obroniła budżet  |  Widownia "Agrobiznesu" w TVP 1  |  Naziemny Fokus TV z kontynuacją  |  Telewizja Polska nabyła prawa  |  Odejście z Hearst Networks  |  Serwis streamingowy Red Go  |  "Magazyn Śląska Opinia"  |  Najpopularniejsze profile marek medialnych i rozrywkowych na Instagramie  |  Miesięczne dochody influencerów  |  Były rzecznik prasowy UKE przeszedł do BAT Poland  |  Endless wygrywa przetarg  |  Lubelskie poszukuje agencji  |  Digital Network zmienia politykę  |  Zakończył się trzyletni strajk w "Pittsburgh Post-Gazette"  |  Wietnam ściga dziennikarza z Berlina, bo ten sprzeciwia się państwu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jagoda Prętnicka-Markiewicz w SEC Newgate CEE

Jagoda Prętnicka-Markiewicz przez ostatni rok zajmowała stanowisko dyrektorki działu brand communication w 180heartbeats + Jung v Matt (fot. materiały prasowe)

Jagoda Prętnicka-Markiewicz dołączyła do zespołu SEC Newgate CEE jako account director.

Prętnicka-Markiewicz ma być odpowiedzialna za projektowanie i realizowanie komunikacji data-driven. Do jej zadań ma należeć również opracowywanie raportów analitycznych dotyczących reputacji i zaufania, zawierających insighty pozyskane z platform społecznościowych.

Jagoda Prętnicka-Markiewicz wzmocni agencję również w obszarze opracowywania strategii social media na podstawie analizy danych oraz będzie przygotowywała raporty trendhuntingowe.

Menedżerka przez ostatni rok zajmowała stanowisko dyrektorki działu brand communication w 180heartbeats + Jung v Matt - była odpowiedzialna za PR agencji oraz wspieranie komunikacji klientów.

Wcześniej - przez ostatnie dwa lata - była head of communication w Brand New Galaxy, a przez sześć lat odpowiadała za PR w spółce internetowej SentiOne. W trakcie swojej kariery planowała i wdrażała strategie komunikacyjne dla takich marek,  jak Coca-Cola, Microsoft Xbox czy LG.

(AMS, 09.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.