Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Parczyńska szefową marketingu Cinema City

Joanna Parczyńska przez wiele lat pracowała w mediach (fot. LinkedIn)

Joanna Parczyńska objęła stanowisko dyrektorki ds. marketingu w Cinema City Poland.

Joanna Parczyńska karierę zaczynała w strukturach wydawnictwa Agora, była odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek ogólnopolski bezpłatnego dziennika "Metro". Potem zarządzała serwisem Naszemiasto.pl (Polska Press) i opowiadała za wideo w Wyborcza.pl (Agora). W latach 2020-2021 była prezeską oddziału Polska Press w Lublinie. Odeszła po przejęciu tej grupy wydawniczej przez Orlen. Przez ostatnie dwa lata prowadziła własny serwis storytellingowy Storyqueen.eu.

W Cinema City będzie odpowiedzialna za promocję sieci i kin oraz zwiększenie świadomości wśród klientów subskrypcji Cinema City Unlimited.

(KAP, 03.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.