Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 22, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Kolastyna poszerzyła dział promocji i PR

Grupa Kolastyna SA, producent kosmetyków, rozbudowała dział promocji i PR.

Rozbudowa warszawskiego biura wiąże się zarówno z planami giełdowymi spółki (w tym tygodniu Grupa opublikowała prospekt emisyjny), jak i z realizacją strategii, która zakłada m.in. rozwój własnych marek poprzez zwiększone inwestycje w komunikację oraz badania marketingowe. Dotychczasowy zespół został poszerzony o trzy osoby. Są to: Alicja Jabłońska-Krzywy, Grażyna Leloch oraz Magdalena Siwecka. Jabłońska-Krzywy została specjalistką ds. PR. Wcześniej pracowała w agencji PR Marketing & Communications Consultants. Leloch jako project manager jest odpowiedzialna przede wszystkim za rozwój i wdrażanie projektów z obszaru e-marketingu oraz promocję konsumencką w Internecie. Wcześniej pracowała w agencji interaktywnej Tequila\Digital. Siwecka objęła stanowisko specjalisty ds. promocji. Do jej zadań należy wsparcie w zakresie przygotowania materiałów reklamowych oraz prowadzenia kampanii komunikacyjnych dla marek z portfolio Grupy Kolastyna. Poprzednio pracowała na stanowisku starszego specjalisty ds. PR w TVP SA, w redakcji oprawy i promocji Programu 2, gdzie zajmowała się planowaniem oraz realizacją działań z zakresu promocji i public relations. Działem kieruje Anna Mamczur, dyrektor ds. promocji i PR Grupy Kolastyna.

(MŁ, 22.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.