Grupa Kolastyna poszerzyła dział promocji i PR
22.01.2007, 08:17
Grupa Kolastyna SA, producent kosmetyków, rozbudowała dział promocji i PR.
Rozbudowa warszawskiego biura wiąże się zarówno z planami giełdowymi spółki (w tym tygodniu Grupa opublikowała prospekt emisyjny), jak i z realizacją strategii, która zakłada m.in. rozwój własnych marek poprzez zwiększone inwestycje w komunikację oraz badania marketingowe. Dotychczasowy zespół został poszerzony o trzy osoby. Są to: Alicja Jabłońska-Krzywy, Grażyna Leloch oraz Magdalena Siwecka. Jabłońska-Krzywy została specjalistką ds. PR. Wcześniej pracowała w agencji PR Marketing & Communications Consultants. Leloch jako project manager jest odpowiedzialna przede wszystkim za rozwój i wdrażanie projektów z obszaru e-marketingu oraz promocję konsumencką w Internecie. Wcześniej pracowała w agencji interaktywnej Tequila\Digital. Siwecka objęła stanowisko specjalisty ds. promocji. Do jej zadań należy wsparcie w zakresie przygotowania materiałów reklamowych oraz prowadzenia kampanii komunikacyjnych dla marek z portfolio Grupy Kolastyna. Poprzednio pracowała na stanowisku starszego specjalisty ds. PR w TVP SA, w redakcji oprawy i promocji Programu 2, gdzie zajmowała się planowaniem oraz realizacją działań z zakresu promocji i public relations. Działem kieruje Anna Mamczur, dyrektor ds. promocji i PR Grupy Kolastyna.(MŁ, 22.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










