"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brand24 zanotował 22-proc. wzrost sprzedaży w drugim kwartale br.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie (fot. materiały prasowe)

Powtarzalne przychody (MRR) Brand24 wyniosły w drugim kwartale br. około pół miliona dolarów (2,1 mln zł). To o 22 proc. więcej, niż w tym samym okresie 2022 roku.

Z taką samą dynamiką wzrósł ARPU (średni przychód na użytkownika od nowych i dotychczasowych klientów) do kwoty 550 zł (128 dol.). Natomiast ARPU z nowo pozyskanych użytkowników wyniósł 658 zł (154 dol.) i był wyższy o 25 proc. od wyniku z zeszłego roku.

Czytaj też: Rynek reklamy w Polsce w czerwcu 2023 na podstawie danych gemiusAdReal

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Z narzędzia sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service) korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.

Michał Sadowski, prezes i założyciel Brand24, zaznacza, że w danych nie wykazano przychodów z Insights24 oraz aplikacji Media Monitoring na platformie Semrush Marketplace. – To 5 proc. naszej sprzedaży. Na samej platformie Semrush mamy już ok. 330 klientów, którzy przynoszą nam powtarzalne przychody w kwocie 13 tys. dol. – stwierdza. I dodaje, że liczba kont na platformie rośnie w dwucyfrowym tempie każdego miesiąca. Spółka liczy, że w całym roku doda jej to ok. 150 tys. dol. przychodów.

Czytaj też: Gwiezdne wojny. Rzecz o tym, jak producenci opon stali się wyrocznią smaku

(KAP, 17.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.