Heads Advertising i MPG Media Planning zdobyły budżet Prymatu
19.01.2007, 09:07
Agencja reklamowa Heads Advertising i MPG Media Planning wygrały w przetargach budżet ATL marki Prymat (Prymat).
Umowa dotyczy jednego projektu. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że chodzi o kampanię zaplanowaną na marzec tego roku. Agencja Heads Advertising (do września 2006 roku pod nazwą Art FM) pracowała już dla tego klienta. Prymat rozstrzygnął też przetarg na obsługę mediową. Firma kontynuuje współpracę z domem mediowym MPG Media Planning, z którym pracowała w ubiegłym roku. MPG Media Planning będzie obsługiwał ją w Polsce i na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. W przetargu startował też Optimum Media OMD. Jeszcze w tym miesiącu Prymat wybierze agencję reklamową do obsługi marki Kucharek.(TW, 19.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










