Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pięcioosobowy zespół ACT będzie pracował dla General Motors w Polsce

Dom mediowy ACT Europe w Polsce powołany do obsługi General Motors kończy kompletowanie zespołu.

Nowa marka domu mediowego powstała w polskim oddziale Aegis (obok Carata i Vizeum to trzeci dom dom mediowy w tej grupie) pod koniec 2006 roku, po wygraniu przez sieć europejskiego przetargu General Motors. Szefem ACT w Polsce jest account director Bartłomiej Kamiński. Zespół tworzą ponadto: media planner Piotr Omielczenko (przeszedł z domu Star Media) oraz media planner buyerzy Iwona Zielińska i Katarzyna Dobrowolska (z działu zakupu mediów Carata). W lutym dołączy jeszcze jeden media planner.

(MŁ, 19.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.